Niet erg netjes maar dat wit geeft weinig schaduwen
voor de rest wel een goed bewerkbare foto, kunnen veel anderen een voorbeeld aan nemen juist die witte doek achter je velg
~The only time you have too much fuel is when you're on fire~
Er zijn tientallen brommers met gouden voorvork en WP stickers, net zoals de rest van je lijstje.
En die verse kleur op je blok, kom op, sinds wanneer is een vies blok mooier dan een clean blok.
graag deze stickerset op mijn brommer, zadel ook helemaal zwart aub
1 keer met alleen radiator stickers (de rest hoogglans zwart) en zwart vsb
1 keer met volledige stickerset (behalve op vsb) en zwart vsb
bedankt!
Boeki schreef:En die verse kleur op je blok, kom op, sinds wanneer is een vies blok mooier dan een clean blok.
Wat zeg je nu weer?
btw had het graag in 1 geheel gezien
De dingen die jij noemt zijn toch wel mooi en er zijn al brommers die dit hebben gedaan dus is beetje nutteloos om te doen.
Wat hij bedoelt met blok is, jij vraagt om een 'vers' blok maar dat hoef toch niet geshopt te worden want het is logisch dat het mooier is als hoe je het nu hebt.
Boeki schreef:En die verse kleur op je blok, kom op, sinds wanneer is een vies blok mooier dan een clean blok.
Wat zeg je nu weer?
btw had het graag in 1 geheel gezien
De dingen die jij noemt zijn toch wel mooi en er zijn al brommers die dit hebben gedaan dus is beetje nutteloos om te doen.
Wat hij bedoelt met blok is, jij vraagt om een 'vers' blok maar dat hoef toch niet geshopt te worden want het is logisch dat het mooier is als hoe je het nu hebt.
Dat is zeker waar, maar toch had het graag in 1 geheel gezien
bartvdl schreef:graag deze stickerset op mijn brommer, zadel ook helemaal zwart aub
bedankt!
numero uno:
Y numero dos:
Ziet er netjes uit man, doen zou ik zeggen
Xrace_supermotard schreef:
Niet erg netjes maar dat wit geeft weinig schaduwen
voor de rest wel een goed bewerkbare foto, kunnen veel anderen een voorbeeld aan nemen juist die witte doek achter je velg
Thanks ziet er netjes uit. Lang niks laten horen er is veel gebeurd. Brommer ligt helemaal uit elkaar. Frame achterbrug gecoat in ge*l kleurtje antraciet-metallic. Blokje nageken nu weer opbouwen. Alleen nog de kappen dus gaan spuiten
bartvdl schreef:graag deze stickerset op mijn brommer, zadel ook helemaal zwart aub
bedankt!
numero uno:
Y numero dos:
Damn xrace ziet er strak uit maat!!
Knap gedaan
0344racing schreef:
Helllpppp????
Mvg rowdy
the skullkid schreef:Wie noemt zijn kind nu Rowdy. Kansloos.
StenderNL schreef:Damn xrace ziet er strak uit maat!!
Knap gedaan
Ik denk dat het n xtreme is, maar das gewoon omdat ik hem met de ori kappen heb gezien, kan je zo niet weten
En erg bedankt! altijd leuk als je wat appreciatie krijgt op je werk
bedankt!
numero uno:
Y numero dos:
hallo, is er hier iemand die van deze brommer het frame, subframe en de velgen fel groen of wit en de rest van de brommer helemaal zwart kan shoppen? en misschien ook nog een zilveren usd vork erin?
Ja die is er
Kan je iets specifieker zijn over 'de brommer helemaal zwart'? Bedoel je dan stickers van de kappen of ook motorblok of remschijven, tandwielen...