ik heb die plastic delen wel, zelfs een zadel en een radkap joramJoram schreef:Ja op die fiets, maar normaal kan dat prima echter heeft meneer die plastic gedeeltes er niet zitten haha

ik heb die plastic delen wel, zelfs een zadel en een radkap joramJoram schreef:Ja op die fiets, maar normaal kan dat prima echter heeft meneer die plastic gedeeltes er niet zitten haha
Timmerman101 schreef:Planking with Derbi's
spijker95 schreef:Heerlijk strak
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
hahahahha, ik moet het geld gebruiken voor die kap, ze kunnen het checken, of de schade al gerepareerd is, en die sx kappen wil ik pas over 2 jaar gebruiken ofzo, als ik project ga doenDaanS schreef:Heeft ie dat geld gekregen, gaat die een nieuwe kap kopen terwijl die andere kappen wil gaan gebruiken
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
nee totaal niet, ik moet van de verzekering die kap kopen, want ik heb opgegevel bij de verzekering dat die kap kapot is, ik krijg dat dus vergoed, dus moet ik van dat geld een nieuwe kap kopen, als ik dat niet doe kunnen ze binnen 3weken een controle uitvoeren, als de schade dan niet gemaakt is, tja dan heb ik een probleem?DaanS schreef:Blijft raar
Daantjeuuuu schreef:nee totaal niet, ik moet van de verzekering die kap kopen, want ik heb opgegevel bij de verzekering dat die kap kapot is, ik krijg dat dus vergoed, dus moet ik van dat geld een nieuwe kap kopen, als ik dat niet doe kunnen ze binnen 3weken een controle uitvoeren, als de schade dan niet gemaakt is, tja dan heb ik een probleem?DaanS schreef:Blijft raar
zijkap van 179 euro om precies te zijnChrisDrdRacing schreef:Daantjeuuuu schreef:nee totaal niet, ik moet van de verzekering die kap kopen, want ik heb opgegevel bij de verzekering dat die kap kapot is, ik krijg dat dus vergoed, dus moet ik van dat geld een nieuwe kap kopen, als ik dat niet doe kunnen ze binnen 3weken een controle uitvoeren, als de schade dan niet gemaakt is, tja dan heb ik een probleem?DaanS schreef:Blijft raar
De belastingdienst komt ook serieus om te kijken of jij echt wel je achterkapje van 50 euro vervangen hebt
heb hem alweer gewassen hoorFrenk schreef:Hij is idd echt extreem vies
auto materialen zaak, die hebben dat gwn:)supergoldkk schreef:Waar heb jij je polijst spullen gekocht ??
Of weet iemand een goede site waar je dit het best kunt kopen?
Ik heb namelijk schuurpapier en polijstmidel nodig om een rvs uitlaat te gaan polijsten. Want bij mij in de buurt zit niet echt z'on speciaal zaak
google.nlsupergoldkk schreef:Die zit bij mij dus niet echt om de hoek. weet je meschien een site??
spijker95 schreef:Heerlijk strak