Ga je wel weer iets harder, en je hebt geen gerammel meer

Jon schreef:ga eerst maar is normaal leren typen voordat je een gallery aan gaat maken, anders is der helemaal niks van te lezen
Klinkt inderdaad als een sproeier die iet wat verstopt raakte, misschien zit er dan ook wat vuil in de tankRoelah schreef:Ik heb zojuist mijn pro opgehaald, ben ik lekker buiten de bebouwde kom, lekker gas open. Houdt het gas ineens op. Ik liet hem gewoon uitlopen want gas geven werkte niet, hij reageerde niet wanneer ik mijn hendel opendraaide, andere versnellingen gezet. werkte ook niet, maar na 10 seconde toen kwam hij weer stotterende op gang en 5 seconden later reed hij weer goed. Hoe kan dit? Ik heb de verkoper geappt hij zei: "toch niet goed warm gereden?? lang stuk achtereen vol gas? nee, ja; dan kan die carburateur ooit leeg trekken.
Wat kan ik tijdens het rijden het beste doen als hij wegvalt? totdat ik de carb schoon heb gemaakt danderbi-ftw schreef:Klinkt inderdaad als een sproeier die iet wat verstopt raakte, misschien zit er dan ook wat vuil in de tankRoelah schreef:Ik heb zojuist mijn pro opgehaald, ben ik lekker buiten de bebouwde kom, lekker gas open. Houdt het gas ineens op. Ik liet hem gewoon uitlopen want gas geven werkte niet, hij reageerde niet wanneer ik mijn hendel opendraaide, andere versnellingen gezet. werkte ook niet, maar na 10 seconde toen kwam hij weer stotterende op gang en 5 seconden later reed hij weer goed. Hoe kan dit? Ik heb de verkoper geappt hij zei: "toch niet goed warm gereden?? lang stuk achtereen vol gas? nee, ja; dan kan die carburateur ooit leeg trekken.
geen idee maar ik had hem eruit op mn airsal 70, trok toch lekker op alleen ik knalde elke keer mn demperschot eruit...qongon schreef:ahh oke dan zijn die katalysators niet bestand tegen de kracht van een 70 cc cilinder
airsal 70 is hoogtoerig, heb zelf geen ervaring met een ML maar ikzelf rij ook met een airsal 70 met een scr corse handmade 50/70 en dit rijdt zeker leuk, maar als je er het volledige wil uithalen kun je beter voor een pro race of scr corse racingline 70 gaanJridesDerbiW schreef:Helllow,
K heb sinds kort 70cc airsal op me brommer zitten in combi met 17.5mm carb en yasuni cross ML pijpje, maar is ML voor 50cc? En is een airsal 70cc cilinder hoog of laagtoerig?
Wat zou een goeie uitlaat zijn voor 70cc?
Greetz,
JW
JeroenvR schreef:Zitten daar ook gaten in?Ronnie1997 schreef:heb wel Tune R luchtfilter te koop
Jon schreef:ga eerst maar is normaal leren typen voordat je een gallery aan gaat maken, anders is der helemaal niks van te lezen
drdproking schreef:wat zijn naft?
JeroenvR schreef:Zitten daar ook gaten in?Ronnie1997 schreef:heb wel Tune R luchtfilter te koop
Dus je hebt het probleem al opgelost?julianspaans schreef:idd..
maar die oude zijn 25x13 dus dat zou goed moeten zijn. Probleem was dat de keerringen veel naar binnen zaten zodat de cilinder eigenlijk op de keerring zat als ik hem er in probeerde te duwen.