Okaay! Thanks!
Heb alleen nog dat ie als je in een keer vol gas geeft hij bij hoge toeren heel klein stottertje geeft en dan door gaat. Maar als je klein stukje voor vol gas draait aan je gashendel dan komt ie goed in toeren en dan vol gas gaat ie helemaal.
Ja dat heb ik al, me gasnaald heeft 4 clipjes en staat nu op de 3e van onder, dus 2e van boven. Hij haalt nu 85kmh top, dat moet tg wel sneller kunnen? K zal even sproeier 82 proberen straks!
mijn probleem is dat me brommer in eens niet meer in de powerband komt hij komt niet meer op toeren
dit heb ik al gedaan
-kleinere spoeier
-anderbougie
-uitlaat leeg gemaakt zat niks in
-andere bezine er in
-onsteking staat met het streepje bij het pijltje
wat mijn opviel
- poft soms uit de uitlaat
- zonder uitlaat komen er blauwe vlammen uit de uitlaat poort
setup-
-orginele ontsteking
- mertrakit thrower
-derlorto 19mm sproeier 95
-twin air
-cilinder TP 70 cc
-ngk 8
nee heb geen waterdichte bougie dop maar hij maakt zeg maar het zelfde geluid als de derbi van jridesderbiw als je het gas vol open trekt dus zal morgen is kijken of een kleinere sproeier helpt wel raar dat hij in eens teveel krijgt
nee de setup die er op zit heb ik zo gekocht hij liep eerst ook goed toen heb ik de pakkingen van de clinderder en versnellings bak vervangen er zat sproeier 96 in en daar mee stotterde hij dus toen heb ik een setje polini sproeier gekocht en 95 er in gedraait
kan het zijn dat de oude sproeier een ander maat geving heeft en dat deze kleiner is dan polini 95 ?
qongon schreef:nee de setup die er op zit heb ik zo gekocht hij liep eerst ook goed toen heb ik de pakkingen van de clinderder en versnellings bak vervangen er zat sproeier 96 in en daar mee stotterde hij dus toen heb ik een setje polini sproeier gekocht en 95 er in gedraait
kan het zijn dat de oude sproeier een ander maat geving heeft en dat deze kleiner is dan polini 95 ?
Een dellorto sproeier is een dellorto sproeier.
en 95 is 95
JridesDerbiW schreef:Heb nu sproeier 84, gasnaald op bovenste clipje en luchtschroef 2,5 uitgedraaid. Nu doet ie het voor mijn gevoel goed! Maar is dit niet beetje benzine arme afstelling?
Met gasnaald op bovenste clipje en luchtschroef op 1.5 stotterd hij lichtjes in top toeren.
Je moet met je luchtschroef niet je hoofdmaat gaan beïnvloeden!
Lucht moet altijd rond de 1.5 tot max. 2 slagen uitkomen.
Luchtschroef bepaal je hoogste stationair-toerental mee,dan staat die goed.
nielstheto schreef:jou luchtfilter !!! maak die eens goed schoon
en dan kijken of je sproeier niet te klein is
lucht filter word schoon gemaakt
derbi-ftw schreef:Wat een slecht geluid man.... loopt die niet veel te arm? of te rijk
Of zit er iets los?
er zit nu sproeier 95 in en met met 96 liep hij eerst iets terijk toen cilinder en versnellingsbak pakking vervangen
edit :
en vandaag 96 er in en nee hoor niks maar ik heb het idee dat mijn choke blijft hangen hoe krijg ik die choke er uit ?
het gaat om een 19 mm met 4 schroefs vlotterbak