Hahah hater, had hem al tijdje niet echt meer te koop staan omdat broertje er opging rijden, maar die gaat in zo'n dom kut waggie (45 km/h) rijdenDaanS schreef:Werd tijd zeg

Maar hij is dus verkocht, voor een leuk bedragje wat ik er voor wou hebben

Hahah hater, had hem al tijdje niet echt meer te koop staan omdat broertje er opging rijden, maar die gaat in zo'n dom kut waggie (45 km/h) rijdenDaanS schreef:Werd tijd zeg
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
hahahahahahahahahaJasper schreef:Dennis is niet dik.
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
Venlonaer schreef:Niet in brand gevlogen?
wat hij zegtrené schreef:nee want dat is geen mode
drdproking schreef:wat zijn naft?
Gelijk heb je, misschien tegen de winter een SM erbij kopenDaanS schreef:Dat is zeker.
Maar wat je nu hebt is toch leuker
dat is mooi handig niet? ik vind het iig geweldig handigjeroenvs schreef:Navigatie op de motor![]()
Ja kan nu mooi overal heen rijdenCooltruck schreef:dat is mooi handig niet? ik vind het iig geweldig handigjeroenvs schreef:Navigatie op de motor![]()
![]()
ot; moet ik mijn scooter verkopen en dan gezamenlijk een retro snorscooter kopen met mijn moe![]()
Frenk schreef:Velgen van boeki na 10 jaar binnen gekregen![]()
Maar ze zien er goed uit!
Nice, ik heb Shure oordoppen, beetje vergelijkbaar qua design, leuk spulBoeki schreef:Bowers & Wilkins C5 earphones.![]()
spijker95 schreef:Heerlijk strak
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
Eens, earphones, ftw. Wil er niet (nog meer) als een of andere debiel uitzien als ik naar school ga met ov.Joram schreef:Sowieso niet, Shure SE846 powned menig headphone setje