beter als die cr's die uitglijden in de sneeuw

sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
Joram schreef:Heerlijk strak, daar hou ik wel van.
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
weet ik maar ik had 2 dezelfde stickers daarom , anders hing het woord reiger op zen kopNick22 schreef:Mooie motoralleen je hebt een sticker van reiger verkeerd zitten want de reiger moet met de rij richting mee zitten
zonde manJeffreyOKP schreef:Motor heb ik al![]()
Alleen hij staat nog niet thuis...
Ik moet er nog om, maar kheb zelf geen rijbewijs
haha ja vriend van mij werkt er en hij zij dat laatst heb ook paar sticker setjes thuis liggenDaan22 schreef:weet ik maar ik had 2 dezelfde stickers daarom , anders hing het woord reiger op zen kopNick22 schreef:Mooie motoralleen je hebt een sticker van reiger verkeerd zitten want de reiger moet met de rij richting mee zitten
Dus hij is niet door Reiger afgeveerd, je hebt er gewoon stickers opgeplakt?Daan22 schreef:weet ik maar ik had 2 dezelfde stickers daarom , anders hing het woord reiger op zen kopNick22 schreef:Mooie motoralleen je hebt een sticker van reiger verkeerd zitten want de reiger moet met de rij richting mee zitten