ProTaper Seven Eights stuur

Hier kun je alle vragen en opmerkingen kwijt over uiterlijk en styling op brommer (Derbi) gebied.
sjoperd
Beginnende Derbi fan
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM X-Treme 2009

ProTaper Seven Eights stuur

Ongelezen bericht door sjoperd »

Beste forumleden,

Ik ben van plan om een nieuw stuur te kopen, omdat die van mij krom is. Nu ben ik bij deze uitgekomen: http://www.24mx.nl/motorcross/p/stuur-p ... ren/s1036/" onclick="window.open(this.href);return false;

Maar nu is de vraag: welke soort moet ik hebben of is het allemaal persoonlijke smaak, want het past allemaal? Ik ben trouwens 1.94 meter lang, dus een lekker stuurtje zou wel mooi zijn.

Met vriendelijke groeten,

Sjoerd
bartvdl
Tuner

Re: ProTaper Seven Eights stuur

Ongelezen bericht door bartvdl »

heb hetzelfde stuurtje, de factory suzuki heb ik, ben 1m85 en zit lekker, nergens last van gehad, en is nog mooi ook!
de gene die ik heb is een beetje middenmaat denk ik, maar jij ben wat groter dus zou ik voor de honda high gaan of de windham/suzuki, moet je eigenlijk een beetje zelf weten, wat je fijner vind he
dominicsm
Beginnende tuner
Vervoersmiddel: derbi drd prokuhhh
Contacteer:

Ongelezen bericht door dominicsm »

ik heb zelf een barracuda stuur 28mm, als je er dan een paar raisers bij neemt zit je helemaal lekker
HARD with STYLE
sjoperd
Beginnende Derbi fan
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM X-Treme 2009

Ongelezen bericht door sjoperd »

Ik heb uiteindelijk voor jullie tips voor de Henry/Reed gekozen. Ik voel nou niet echt verschil, maar hij ziet er wel mooi uit. Raisers ga ik onthouden, bedankt!
Plaats reactie