Derbi Senda SDR opknappen (update beginpost en pagina 5)

Ben je bezig met een project? Dan kun je het in dit forum bijhouden.
racer97
Schakelrijder
Vervoersmiddel: Derbi senda drd 2013

Re: Derbi Senda SDR opknappen (update beginpost en pagina 5)

Ongelezen bericht door racer97 »

okey bedankt daar heb ik wat aan.

maar nu wil ik eens gaan kijken of ik de orginele uitlaat genoeg kan begrenzen voor de maximale snelheid in belgie maar is dat wel slim.

dus ik zou dan n 70cc zo hevig afknijpen dat hij maar 50 loopt.

miss is het ook wel makkelijk met inrijden omdat ik dan nooit echt vol gas kan rijden of volgas wegrijden, want ik bn zelf niet zo van het half gas rijden en het gas voorzichtig gebruiken.
bartvdl
Tuner

Ongelezen bericht door bartvdl »

je hebt een aluminium cilinder hoef je niet zo echt in te rijden zoals een gietijzeren, paar keer laten op warmen en afkoelen ff wat rustiger rijden en dan kan je volgas geven, inrijden met de originele uitlaat begrensd zal je cilinder niet goed doen denk ik
racer97
Schakelrijder

ik probeer nou om mn accu op te laden via de motor maar het lukt aleen niet.

ik zou niet wete welk draadje ik moet hebben want ik meet overal ongeveer de zelfde waarde.
de ontsteking zou niet stuk kunnen zijn omdat het licht het voorheen wel via het stroom van het blok deed.

heeft er iemand misschien een aantal tips?
drdproking
Pro tuner
Vervoersmiddel: rieju rr sport limitid(verkocht)
derbi drd 2003 full prorace
derbi drd racing 2010 #85 blauw

Ongelezen bericht door drdproking »

ik woon op de grens en ben al een keer gepakt en gewoon een keer aangehouden toen vroegen ze of k n motor of n brommer had en een keer met 90 staandegehouden en moest toen op de roller maar toen vroegen ze me of ik dat moment wilde of een week later (natuurlijk week later) alles netjes teruggevoerd en niks geen boete gekregen
Xrace_supermotard schreef:Zit er een afneembaar stuk tussen bocht en demper :wtf: ?
:emo: :emo:
racer97
Schakelrijder

okeeey dus hoe ze je beboeten is ook nog heel verschillend.

maar nu zit ik met het volgende probleem:
mn accu laad niet op dus ben ik begonnen zelf wat bedrading aan te leggen maar nu kom ik bij n probleem.

het draadje geeft te veel stroom zodat mn lampen kapot springen dus nu wou ik de spanningsregelaar er tussen zetten maar ik heb geen idee op welk draadje ik die moet aansluiten.

ik bedoel dus welk draadje erin gaat bij de spanningsregelaar en die er weer uitkomt die ik op de accu moet aansluiten.
volgens mij moet ik de rode van de regelaar aansluiten op de accu(met de zekering ertussen)maar ik weet niet welk draadje de invoer is zegmaar.

Mvg
pieterjan81
Schakelrijder
Vervoersmiddel: geen

Ongelezen bericht door pieterjan81 »

Het hangt ook echt gewoon af van de flik die je hebt. Mijn vriend is standgehouden aan 90, op de rollekes ging die 84.
Hij kreeg een boete van 250 euro en moest hem 30 dagen inleveren. Maar het kan ook zijn dat als je 70 gaat ze zeggen om hem te laten afstellen en binnen de week op het politiebureau te komen om hem te laten controleren. Ze kunnen je ook lekker hard naaien ivm verzekering enzovoort. Want een bromfiets die rapper als 50 kan is eigenlijk een motorfiets. Dat betekent dus dat jij 1. onverzekerd rondrijdt, 2. geen rijbewijs hebt voor een motorfiets, en 3. Je de leeftijd niet hebt om met een motorfiets te rijden. Boetes kunnen dus lopen van een paar honderd euro tot makkelijk 1500 of misschien zelfs meer.
Hangt er echt allemaal vanaf welke flik er voor je staat.
pj
daniel95
Schakelrijder
Vervoersmiddel: derbi gpr di meglio replica (2009)

Ongelezen bericht door daniel95 »

Gewoon een begrenzer erop zetten, als ze je aanhouden gewoon aanzetten klaar. In frankrijk is het zover ik weet dat het niet uitmaakt hoe hard je brommer kan, als je je maar aan de regels houd en een spiegel hebt, daar controleren ze er streng op.

Mvg Daniël
racer97
Schakelrijder

okey het begint al steeds duidelijker te worden.

maar het kan ook zijn dat wij omdat we uit nederland komen extra hard genaait worden omdat we buitenlanders zijn.
ik weet niet of het echt zo is
pieterjan81
Schakelrijder
Vervoersmiddel: geen

Ongelezen bericht door pieterjan81 »

racer97 schreef:okey het begint al steeds duidelijker te worden.

maar het kan ook zijn dat wij omdat we uit nederland komen extra hard genaait worden omdat we buitenlanders zijn.
ik weet niet of het echt zo is
Dat zou me verwonderen want dat zou eigenlijk discriminatie zijn :think:
pj
Plaats reactie