Ik weet alleen niet hoe ik hem moet bijvullen en wat ik allemaal nodig heb?
Weet iemand misschien hoe dit moet?

Oke aan welke kant olie erin?royvi schreef:Jij hebt USD dus je kan gewoon de bovenste dop van je voorpoten open draaien. Bovenste klemmen los, je draait hem eruit. Dan hele poten eruit. Oude olie eruit laten lopen (wel heel vaak "pompen"). Nieuwe olie erin "pompen" tot het niveau niet meer zakt en dan tot de juiste hoogte bijgooien.
Oke bedanktroyvi schreef:Bovenkant dus.
Ik heb nog nooit eerder een derbi usd gezien, maar al wel vele anderen en ik neem aan dat het allemaal hetzelfde is.
Tuurlijk moet dat wel, is tevens een soort van ontluchten. En waarschijnlijk is de hoeveelheid die erin moet tot aan het schroefdraad. Die hoeveelheid gaat er wel flink overheen als je niet pompt.Supermoto Rider #84 schreef:dat pompen als je hem bijvult hoeft niet perse, gewoon beide poten leeg laten lopen en juiste hoeveelheid er terug in doen.
zijn natuurlijk nog verschillende dikten olie dus even kijken wat je zelf wilt maar zou gewoon voor beetje gemiddelde dikte gaan, is vast wel ergens te vinden op internet
Er moet 270ml in elke poot dus moet ik vullen tot 270 en dan pompen maar hoe wet ik wanneer die ontlucht is zegmaar?royvi schreef:Tuurlijk moet dat wel, is tevens een soort van ontluchten. En waarschijnlijk is de hoeveelheid die erin moet tot aan het schroefdraad. Die hoeveelheid gaat er wel flink overheen als je niet pompt.Supermoto Rider #84 schreef:dat pompen als je hem bijvult hoeft niet perse, gewoon beide poten leeg laten lopen en juiste hoeveelheid er terug in doen.
zijn natuurlijk nog verschillende dikten olie dus even kijken wat je zelf wilt maar zou gewoon voor beetje gemiddelde dikte gaan, is vast wel ergens te vinden op internet
En met het leeg laten lopen moet je ook pompen, anders blijft er nog flink wat olie achter hoe lang je hem ook leeg laat lopen.