Bouwjaar : 2001 , hij werd wel pas uitgebracht in 2003 (zoiets was het , weet er zelf niet zoveel van af)
Zit een nieuwe ketting op, nieuwe handvaten, nieuwe linker hevel, nieuwe schakelpoot, en de uitlaat is pas opnieuw zwart gespoten.
De banden gaan ook nog niet zo lang mee, en er zaten nieuwe voorvorksluitingen op.
Heb er altijd met plezier op gereden, maar zoek nu naar iets kleiners of iets nieuwers.
De kappen zijn nog in de goede originele staat, ook de stickers en het zadel zien er nog nieuw uit.
De brommer is altijd goed onderhouden en gewassen geweest. (zeker het motorblok wilde ik altijd zuiver houden, werd anders maar een vuile boel). Rijd exact 45/u, voorlicht,achterlicht, en pinkers werken. Heeft deze winter mooi binnen gestaan.
1 probleem wel : er is iets stuk aan de voorvork waardoor er soms wat olie uitkomt, maar voor de rest rijd hij goed.
Nu weet ik wel niet hoeveel ik er ongeveer voor kan vragen, dus ik zou het zeer vriendelijk vinden zou ik hierbij een beetje hulp krijgen door de rest van de geweldige forumgangers?