de volgenden dag ver gegaan met schuren toen alles schoongemaakt en toen zag ik dat in de uitlaat nog een stukje prop heb ik er gister uitgehaald daarnaar de uitlaat volgezet met gootsteenontstopper en water
kwam niet veel uit maar hij lag er toch af , toen de uitlaat er weer op gemonteerd en een uurtje wezen rijden toen ik terug kwam van het rijden rook ik een zoete lucht dus ik dacht kvs (kan ook de ontstopper zijn geweest ), omdat ik hem niet had afgesteld naar het verwijderen van dat laatste stukje prop, dus vandaag carburateur er afgehaald en wat bleek de carburateur begrenzer zit er nog in dus die er uit maar ook een sproeiertje 92,
toen ik de brommer kocht was de set up
-uitlaat met halve prop en pijpje dicht
-standaard carburateur begrenst
-twv 12/53
-standaard cil.
-top 70km/u
-sproeier 92
nu
-
uitlaat zonder prop en pijpje dicht
-
carburateur ontgrenst
-standaar cil.
-twv 12/53
-sproeier 92
-top ?? km/u
had me bogie er uit gehaald vandaag
maar hier is niks van afteleiden denk ik omdat ik hem niet in vol gas uit heb gezet :
uitlaat met prop :
uitlaat zonder prop:
maar mijn leek sproeier 92 nog als groot dus voor een brommer met alleen dicht geknepen pijpje en half ontgrensde uitlaat
hoe denken jullie er over ? alles weer monteren en testen of hij zonder carb. begrenzing beter rijd met deze sproeier
of en een andere sproeier in doen
of iets heel anders