Heeft mijn pro ook dan zijn ze en keer te hard aangedraait. Zitten bussen met schroefdraad in. Soort van helicoil(of hoe je dat ook schrijft)farmerontour schreef:ik zocht naar een blauwe en kwam hier! zeker geen spijt van mn koop maar als ik een goedkope kappenset voor een pro kan krijgen over een tijdje. dan neem ik die zodat ik kan wisselen^^ oja mensen ik zit ook met een probleem. mn rechter radkap kan niet van mn tank afeen draaid door in de tank en de ander die draait helemaal niet! die ene kan ik wel uitboren en die ander dan? moet nieuw schroefdraad in. hoe moet dit?
Helicoil is your god.ral4life schreef:farmerontour schreef:ik zocht naar een blauwe en kwam hier! zeker geen spijt van mn koop maar als ik een goedkope kappenset voor een pro kan krijgen over een tijdje. dan neem ik die zodat ik kan wisselen^^ oja mensen ik zit ook met een probleem. mn rechter radkap kan niet van mn tank afeen draaid door in de tank en de ander die draait helemaal niet! die ene kan ik wel uitboren en die ander dan? moet nieuw schroefdraad in. hoe moet dit?
welke school zit je dan ?farmerontour schreef:frame blijft zo. subframe wil ik nog wel keer zwart hebben en wat zwarte accenten er op zwarte carters zal wel dik staan denk ik! ja ik ben dringen opzoek naar een zwart zadel. misschien is t een optie dat je dat paarse dr uitstikt en er een zwart stuk in laat naaien. nee sibculo is niet zo ver dacht ik 30 km ofzo? ik zit in hardenberg op school dat is nog dichter bij (a) daar ben ik ook gepakt
groenewelle.. melkveehouderij niveau 3kevinbakker schreef:welke school zit je dan ?farmerontour schreef:frame blijft zo. subframe wil ik nog wel keer zwart hebben en wat zwarte accenten er op zwarte carters zal wel dik staan denk ik! ja ik ben dringen opzoek naar een zwart zadel. misschien is t een optie dat je dat paarse dr uitstikt en er een zwart stuk in laat naaien. nee sibculo is niet zo ver dacht ik 30 km ofzo? ik zit in hardenberg op school dat is nog dichter bij (a) daar ben ik ook gepakt
oke ik zit op vechtdalcollege hoop rond 20 april mn rijbewijsje te halen mischien zie ik je dan wel een keer rijdenfarmerontour schreef:kevinbakker schreef:welke school zit je dan ?farmerontour schreef:frame blijft zo. subframe wil ik nog wel keer zwart hebben en wat zwarte accenten er op zwarte carters zal wel dik staan denk ik! ja ik ben dringen opzoek naar een zwart zadel. misschien is t een optie dat je dat paarse dr uitstikt en er een zwart stuk in laat naaien. nee sibculo is niet zo ver dacht ik 30 km ofzo? ik zit in hardenberg op school dat is nog dichter bij (a) daar ben ik ook gepakt
groenewelle.. melkveehouderij niveau 3
nee niet echt grote plannen! remklauwen ofzo zwartspuiten en supeframe zit ik aan te denken! en wil wel een hogere top hebben als 74 haha!:PDerbisendadrd schreef:Mooi ding! nog grote plannen mee?