Maar die putjes erin is kut, word t zootje alleen maar erger van.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
Tsja, dan moet je geen supermotard hebbenRallyking schreef:Hmm ik was een paar dagen terug bij Verpalen KTM met een maatje die voor een sm aan het kijken is en de eigenaar zei dat je GEEN 525 moet kopen want dat blok slijt heel hard..
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
Weet ik niet, wesley zou even verder kijken en een prijs opgaaf maken. 800 damn die had ik nog niet gehoord, zal niet vaak voorkomen maar als je zoon machine goed behandeld en goed onderhoud dan krijg je er ook wat voor terug.gemonde schreef:Tandwielen idd gewoon vervangen, niet gaan liggen kutten. Pak je bigend ook meteen mee? Zou ik wel doen als ik jou was. Dalijk alles nieuw en dan gaan besparen op een big end die dan halverwege de zomer weer aan de beurt komt.
En aan de knuppel hierboven die zei dat je geen 525 moet kopen. Als je een sm wilt zijn dit de beste. Er is NIET 1 4t blok zo betrouwbaar als het rfs blok van ktm.
Er staan verhalen op ktm talk waar die motoren meer dan 800 uur doen zonder 1x open te zein geweest. Dus ook 1e zuiger. Dit neemt niet weg, dat alle enduro motors een keer aan de buurt kunnen komen. Ik heb het ook gehad. Was wel met eeen 2008 xc4 blok. Dat had nog wel wat kindeziektes.
Geloof mij nou maar. 525 is betrouwbaarder als een 530. Rfs blokken zijn echt hufterproof. Dat kun je van zon xc4 blok niet zeggen.Rallyking schreef:Beter een 530 dan een 525. Was iets met een update aan de aandrijving van de kleppen.
Nick een update is dat bigend ook vervangen word incl drijfstang ivm een blauw smallend, die is wat blauw aangelopen waarschijnlijk door droge smering. Alleen nog inlezen over of Prox zuigert en drijfstang of Wosnergemonde schreef:Geloof mij nou maar. 525 is betrouwbaarder als een 530. Rfs blokken zijn echt hufterproof. Dat kun je van zon xc4 blok niet zeggen.Rallyking schreef:Beter een 530 dan een 525. Was iets met een update aan de aandrijving van de kleppen.
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
Hoor jij slechte dingen over Prox zuigers voor je CR?Venlonaer schreef:Hoor slechte dingen over Prox, Wössner is mij ook aangeraden.
Mja dat betreft 2 takt
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
ik laat de originele zelf scheurenVenlonaer schreef:Nja lezen dus, en ja op motor-forum las ik wel eens iets van iemand die zeurde over dat ze scheurden en zo
Dat is alleen in CR500's.Venlonaer schreef:Nja lezen dus, en ja op motor-forum las ik wel eens iets van iemand die zeurde over dat ze scheurden en zo
Bij een vriend van mij scheurde de zuiger ook af aan de bovenkant. (cr125 uit 2001 dacht ik). Was een productie fout...royvi schreef:Dat is alleen in CR500's.Venlonaer schreef:Nja lezen dus, en ja op motor-forum las ik wel eens iets van iemand die zeurde over dat ze scheurden en zo