Frenk schreef:Het plaatje loop van onder naar boven van licht naar donker, daarom heb ik hem bovenaan, als je hem onderaan doet wordt het niet echt mooi.
en hoe bedoel je niet zo gek doen
Gewoon netjes onder elkaar aan de zijkant van de pagina.
D-Evo schreef:Er werd er net gewoon iemand echt boos
Wat kan ik eraan doen, vind het zelf ook kut.
Edit: Als je nou gewoon interesse had in mijn brommer konden we verder praten.
Ik probeerde te doen alsof ik boos was, was het iemand uit Rotterdam?
EDIT: POTVERDORRIE, 3 KEER ACHTER ELKAAR MOEST IK OPNIEUW OP BEVESTIGEN MOETEN KLIKKEN OMDAT NET IEMAND VOOR MIJ WAT GEPOST HAD, MAAR NU HEB IK LEKKER WEL DE NIEUWE PAGINA GEOPEND.
Laatst gewijzigd door Boeki op di 12 mar 2013, 20:23, 1 keer totaal gewijzigd.
buschpresident schreef:t hoeft toch niet perse op een hoofdstuk uit je boek aan te sluiten? natuurkunde is wel t meest voor de hand liggende vak ja
nee t onderste plaatje is gewoon mooi, en tis ook wel duidelijk dat dat niet bij 2t hoort maar alsof dat je docent een worst kan wezen
Dat maakt jammer genoeg wel uit...
Frenk schreef:
Venlonaer schreef:Welk vak?
Natuurkunde voor de golven en zo? Hoofdstuk golflengtes, trillingen en shit?
Ja natuurkunde man, er komt echt onwijs veel natuurkundige shit in een 2 takt motor voor.
Zoals al genoemd, de golfen in de expansie, magnetisme in de ontsteking en ga zo maar door
Ahh oke super chill, dan ga ik het sws ook doen volgend jaar
Valt mee, t gaat om de inhoud. niet om een of ander kutplaatje dat t alleen maar vorm geeft tenminste, een normale leraar beoordeeld je daar niet op. Sws, er komen ook krukassen en zuigers voor in mijn pws dus dat heeft er toch mee te maken
Tuurlijk wel, als je bij een werkstuk over een tweetakt motor een plaatje van een viertaktkrukas met zuigers doet, dan telt dat echt wel mee in je beoordeling. Dat is namelijk net zoiets als een een verhaal over Nederland met een plaatje van Duitsland erbij. Of een kookboek met pastarecepten met een plaatje van rode bieten met een speklap.
buschpresident schreef:
Valt mee, t gaat om de inhoud. niet om een of ander kutplaatje dat t alleen maar vorm geeft tenminste, een normale leraar beoordeeld je daar niet op. Sws, er komen ook krukassen en zuigers voor in mijn pws dus dat heeft er toch mee te maken
Oh ja ik las het verkeerd, hoeft niet bij een hoofdstuk aan te sluiten denk ik ja...
Maar het is natuurlijk wel 10 keer zo handig als je dat wel gewoon doet, anders moet je nieuwe dingen leren.
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
Is dat niet t hele doel van een profielwerkstuk? Je in een nieuw (wel aansluitend op een vak) onderwerp verdiepen en je kennis daarover verbreden? Bij ons op school is dat iig de bedoeling.
Either way, 2t motoren sluit genoeg aan op t hoofdstuk trillingen&golven (mbt de uitlaat) zoals je al zei en mss een beetje over gassen en warmteleer
buschpresident schreef:Is dat niet t hele doel van een profielwerkstuk? Je in een nieuw (wel aansluitend op een vak) onderwerp verdiepen en je kennis daarover verbreden? Bij ons op school is dat iig de bedoeling.
Either way, 2t motoren sluit genoeg aan op t hoofdstuk trillingen&golven (mbt de uitlaat) zoals je al zei en mss een beetje over gassen en warmteleer