ot maar weer haha,
brommer is al redelijk gestript.
wil de velgen en alles er ook nog onderweg halen vandaag eigenlijks..

Van de zomer ook een motor achter me aan gehad, fijntjes kwijt geredenPieke schreef:Precies, met een politiemotor kun je beter meteen aan de kant gaan en er het beste van maken
Als jij daar goed bekend bent en de motorrijder niet, heb je een goede kans.MarcMx2 schreef:Van de zomer ook een motor achter me aan gehad, fijntjes kwijt geredenPieke schreef:Precies, met een politiemotor kun je beter meteen aan de kant gaan en er het beste van maken
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
Ja doe ik ook altijd als ik op de vlucht ben.nielstheto schreef:Contact uit bougiedop half eraf choke erop eventueel killswitcj... en zeggen dat hij em kapot gemaakt heeft !!!
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
nee geen verkeurde gegroeide sleutelbeenroyvi schreef:Ja doe ik ook altijd als ik op de vlucht ben.nielstheto schreef:Contact uit bougiedop half eraf choke erop eventueel killswitcj... en zeggen dat hij em kapot gemaakt heeft !!!
OT:
Waar wordt je nou eigenlijk voor geopereerd? Dat heb ik even gemist, was jij die jongen met dat verkeerd gegroeide sleutelbeen na een breuk? Of was dat weer een ander?
blackidentity schreef:Brb, ff bier halen.
Ik heb de hele begin pagina gelezen. denk je nou werkelijk dat ik alle 26 pagina's ga zitten lezen?Pieke schreef:Heb je eigenlijk iets gelezen van dit project? Vorige pagina staat dat ie een 32mm inlaat met carb heeft.
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
denk je nu echt dat ze elke keer je vraag gaan beantwoorden als je te lui bent om te lezengprnick schreef:Ik heb de hele begin pagina gelezen. denk je nou werkelijk dat ik alle 26 pagina's ga zitten lezen?Pieke schreef:Heb je eigenlijk iets gelezen van dit project? Vorige pagina staat dat ie een 32mm inlaat met carb heeft.