en @Daan wat houd 'overloop' juist in

drdproking schreef:wat zijn naft?
En ikke dan!julianspaans schreef:thx voor het helpenderbi-ftw schreef:Je had een maat A zuiger in je cilinder? maar je hebt een originele besteld?
.....
Weet ik julian, daarom juistjulianspaans schreef:haha, dat was sarcasme omdat hij mij helemaal niet geholpen heeft met dat te zeggen maar wel zegt dat hij me heeft geholpen..
maar jij wel bedankt
Kijk je slangetjes even goed na, niet alleen of ze goed aangesloten zitten maar ook voor scheurtjes e.d.Xrace_supermotard schreef:Ik heb net men achtervering eruit gehaald en dat geluid kwam blijkbaar van de onderste lager, die was vast gaan zitten, enfin dat is nu opgelost![]()
Dan dacht ik: even starten en een klein testritje maken maar dat wou iet dus niet... Telkens ik op men kickstart duw sijpelt er wat benzine op de grond, ik denk dat het van de carburator komt. Als de kickstart 'pakt' (als er weerstand is) en ik houd hem op dat punt vast, hoor ik iets spuiten en dan wordt men carbu van buiten nat en als ik vaak ga kicken, gaat de benzine dus op de grond lekkenIemand een oplossing hiervoor?
JeroenvR schreef:Zitten daar ook gaten in?Ronnie1997 schreef:heb wel Tune R luchtfilter te koop
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
spijker95 schreef:Heerlijk strak
Ja i.c.m kvs dop los/eraf halen.DaanS schreef:Slangen bijvullen (Die van je radiateur naar je cilinder en van je radiateur naar je blok, die korte) en overal in knijpen.
Dan loopt alles door.