klopt , nu blij ?jeroenvs schreef:Nee, maar zegt meer over jouw vindingrijkheid

klopt , nu blij ?jeroenvs schreef:Nee, maar zegt meer over jouw vindingrijkheid
oke daar kan ik wel wat in vinden man . btw hoeveel cc heeft die motor ?jeroenvs schreef:Ja, want ik zat net wat te lezen en dacht: wanneer heb ik dat nou weer gepost
>50standeman schreef:oke daar kan ik wel wat in vinden man . btw hoeveel cc heeft die motor ?jeroenvs schreef:Ja, want ik zat net wat te lezen en dacht: wanneer heb ik dat nou weer gepost
het is reflectie tape 6mm .gustav schreef:waar heb je die velglint besteld ik kan alleen dunne vinden
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
ja heeft ook groot licht is idd heel slecht te zien op de foto maar ja is bb kwaliteitVenlonaer schreef:Ik zie het niet goed op de foto, maar heeft dat xenon lampje ook een grootlicht?
Hoeveel watt is ie?
jatoch maat !derbi85 schreef:Ziet er weer mooi uit nu nog andere handkappen yz kap en dikke setup
Zit wel groot licht op en geeft donders veel lichtVenlonaer schreef:Ik zie het niet goed op de foto, maar heeft dat xenon lampje ook een grootlicht?
Hoeveel watt is ie?
zie het nu pas thxFrenk schreef:clippie zit verkeerd om, verder niet heel erg ofzo haha
Dat klopt niet, origineel is 35watt.standeman schreef:ja heeft ook groot licht is idd heel slecht te zien op de foto maar ja is bb kwaliteitVenlonaer schreef:Ik zie het niet goed op de foto, maar heeft dat xenon lampje ook een grootlicht?
Hoeveel watt is ie?
is 6 watt volgens mij
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
jony schreef:Wil ook misschien zoon ding, zou je misschien linkje of het type lampje hier kunnen neerzetten?
Voor de rest wordt het al leuk.
http://www.josdijkman.nl/shop/index.php ... uctId=5197" onclick="window.open(this.href);return false;Venlonaer schreef:Dat klopt niet, origineel is 35watt.standeman schreef:ja heeft ook groot licht is idd heel slecht te zien op de foto maar ja is bb kwaliteitVenlonaer schreef:Ik zie het niet goed op de foto, maar heeft dat xenon lampje ook een grootlicht?
Hoeveel watt is ie?
is 6 watt volgens mij![]()
Kan je even op het doosje kijken? Of ergens anders waar je hem hebt gekocht bijv?