welke uitlaat kan ik met een compleet orginele derbi blok het beste hebben
hij moet ong 80 lopen maar niet harder en hij moet zo hard mogelijk trekken leovince v6?
MonsterDerbi schreef:Je kan wel een thrower kopen en dan twv zo veranderen dat hij 80 loopt en sneller optrekt maar ik weet niet hoe het dan met overtoeren zit
nee, overtoeren zal die niet maken, zo hard zal die tog nie lopen
Leovince v6 rijd naar mijn ervaringen iets lekkerder, alhoewel beide uitlaten gelijk opgaan kwa trekkracht. Alleen begint de thrower iets later te trekken en stopt ook iets later, wat resulteert in een hogere top met de thrower.
Ik ben nieuw op dit forum en wist niet waar ik dit anders kon vragen dus dacht zet het hier maar neer
ik heb ook een derbi en heb wel eens last van de politie dus ik wou mijn kenteken achter/boven het wiel doen dat hij niet meer goed zicht baar is weeten julie of de polieti ook hier moeilijk over doet hoor het graag!
Daan schreef:Leovince v6 rijd naar mijn ervaringen iets lekkerder, alhoewel beide uitlaten gelijk opgaan kwa trekkracht. Alleen begint de thrower iets later te trekken en stopt ook iets later, wat resulteert in een hogere top met de thrower.
Ik zou persoonlijk voor de Leovince v6 gaan
ik ben van plan een leovince v6 te kopen hoe hadr gaat mijn bromer lopen als ik aleen die uitlaat er onder doe en verder niks aan de bromer verander? aleen een grotere sproeier natuurlijk hoor het graag
Nico G schreef:Ik ben nieuw op dit forum en wist niet waar ik dit anders kon vragen dus dacht zet het hier maar neer
ik heb ook een derbi en heb wel eens last van de politie dus ik wou mijn kenteken achter/boven het wiel doen dat hij niet meer goed zicht baar is weeten julie of de polieti ook hier moeilijk over doet hoor het graag!
Yooo
Als ze het een probleem vinden, dan kost het je Eur 40.
kentekenplaat moet goed zichtbaar en indien nodig verlicht zijn.
Wat wij weten is een druppel, wat wij niet weten een oceaan
Ik rij nu met twv 11-52, redelijke kut vertanding want maakt veel overtoeren, op top rij ik 74 op de teller, veel gejengel dus. Als ik nou 12-53 doe, trekt dit nog beetje leuk op? En 13-53? Snelheid maakt niks uit, want kan evt een propje in.
D-Gijs schreef:Ik rij nu met twv 11-52, redelijke kut vertanding want maakt veel overtoeren, op top rij ik 74 op de teller, veel gejengel dus. Als ik nou 12-53 doe, trekt dit nog beetje leuk op? En 13-53? Snelheid maakt niks uit, want kan evt een propje in.
Ik neem aan dat je ontgrenst rijdt? Dit trekt nog steeds redelijk op maar hoe meer je een snelheidsvertanding opzet, hoe minder hard hij op zal gaan trekken, en je begrijpt natuurlijk wel dat bij 13-53 hij veel langzamer optrekt dan dat je gewend bent. Ik denk dat 12-53 en 13-53 nog wel redelijk gaan maar ik heb er zelf geen ervaring mee. Het beste is om het zelf gewoon even te testen door een voortandwiel 12 en/of 13 te kopen
D-Gijs schreef:Ik rij nu met twv 11-52, redelijke kut vertanding want maakt veel overtoeren, op top rij ik 74 op de teller, veel gejengel dus. Als ik nou 12-53 doe, trekt dit nog beetje leuk op? En 13-53? Snelheid maakt niks uit, want kan evt een propje in.
Ik neem aan dat je ontgrenst rijdt? Dit trekt nog steeds redelijk op maar hoe meer je een snelheidsvertanding opzet, hoe minder hard hij op zal gaan trekken, en je begrijpt natuurlijk wel dat bij 13-53 hij veel langzamer optrekt dan dat je gewend bent. Ik denk dat 12-53 en 13-53 nog wel redelijk gaan maar ik heb er zelf geen ervaring mee. Het beste is om het zelf gewoon even te testen door een voortandwiel 12 en/of 13 te kopen
Bij 13 valt trekkracht denk ik al erg tegen... verschil is egt groot
hallo.
ik heb een giannelli conti en wil andere vertanding nu zit er 12-52 op en wat is een beetje normale vertanding dat hij nog goed trekt en toch een leuke snelheid loopt
hij loopt nu 88
Groetjes