bedankt
welke is de plus de groene?
maar ik wil zo dat als me contact aan staat dat je de rubberen dop er aftrekt uitgaat dat het contact ook blijft werken zeg maar
Zwart = massa
Rode (in jouw geval) = Losse stekker bij contactslot, dan hoef je dus niet een hele kabel naar je cdi/bobine te trekken. Gewoon kroonsteen oid tussen kill-kabel bij contactslot zetten.
Racing Gerrit schreef:Ja het zal allemaal wel stoer zijn.
Maar ik vraag even hoe ik dat op kan lossen.
Pieke schreef:En zo dames en heren, krijg je een ban. Helemaal gratis. Account van 1 dag oud en dan zulk taalgebruik? Nee, dankje..
je kan 1 kabel op je zwart witte doen, en op de groene, en de andere op massa
ik lag uit: doek insmeren met 2 takt olie, achter je krukas drukken en krukas ronddraaien, voila je gruis ligt op je doek, derbi-ftl zet zichzelf voor schut
En dan valt de doek plotseling in je carter, kun je blokje ophalen om de doek eruit te halen
Zwart = massa
Rode (in jouw geval) = Losse stekker bij contactslot, dan hoef je dus niet een hele kabel naar je cdi/bobine te trekken. Gewoon kroonsteen oid tussen kill-kabel bij contactslot zetten.
serious een kroonsteen? gewoon solderen!
spijt me heel erg maar je maakt een killswitch op je motor voor de veiligheid? en om het dan vast te zetten met een kroonsteen die los kan trillen of wringen?
sorry M3NNO niks naar jou toe maar algemeen voor mensen die met kroonsteentjes aan hun voertuigen sleutelen! DOE HET NIET!!!!
je gaat allemaal storingen creëren op de lange duur!
zuipen tot we kruipen, en als we kruipen nog meer zuipen