Boeki schreef:Heb 2 keer wat bij bromfietsshop besteld.
1e keer, probleemloos.
2e keer, misten een aantal onderdelen, en kreeg dat geld terug gestort. Had natuurlijk liever de onderdelen.
E-mail contact is wel goed daar!
Ik bestel vaak bij de bromfietsshop omdat bijna bij mij om de hoek is dus als ik een paar kleine dingetjes nodig ben kan ik het zo ophalen zonder de gebruikelijke verzendkosten te betalen we blijven wel nederlanders toch
heb mijn uitlaat bij dam sport besteld, vond het goede service, kreeg mail als die verzonden was enzo, was hier na precies 14 dagen wat eiglijk niet lang is, want hij kwam van madrid
ik wil een dmp kappenset kopen voor mijn derbi...
nou zag ik bij www.vischscooters.nl een dmp kappenset staan voor 99euro.
verzenden is gratis bij een bestelling van boven de 75euro dus ik ben dan voor de totale set 99euro kwijt, terwijl josdijkman en easyparts ze voor 130 excl verzenden verkopen.
josdijkman.nl
Super, ik had op zondag besteld en had het op dinsdag in huis! Alleen vond ik wel dat de verpakking nou niet echt beschermend was voor mijn electra spul dat ik besteld had.
crosshelmen.nl
Super, op zondag besteld en dinsdag al in huis. Goed verpakt met luchtkussens.
Easyparts: Prijzig maar alle onderdelen origineel en imitatie leverbaar en snel bezorgd in een nette verpakking. Een keer verkeerd lager binnengekregen, opgebeld en ze hebben het nagekeken bleek inderdaad hun fout te zijn, kreeg kostenloos de goede opgestuurd en de oude lagers hoefden ze niet eens terug.
Bromfietsshop: Slecht, weinig leverbaar en lange levertijd. een keer iets besteld daar, was niet het goede onderdeel maar dat was hun fout, met geen mogelijkheid geld terug gehad. Ook eenmaal een Doppler overmaat zuiger besteld, stond op de site in voorraad maar was niet in voorraad en niet meer leverbaar. toen maar een Proxx genomen.
Josdijkman: Erg goed, redelijk snel geleverd en veel onderdelen op voorraad en goede prijzen.
JoxxzSenda schreef:ik wil een dmp kappenset kopen voor mijn derbi...
nou zag ik bij http://www.vischscooters.nl een dmp kappenset staan voor 99euro.
verzenden is gratis bij een bestelling van boven de 75euro dus ik ben dan voor de totale set 99euro kwijt, terwijl josdijkman en easyparts ze voor 130 excl verzenden verkopen.
ik heb 2 keer een email gestuurd aan opvoeren.nl maar geen antwoord gekregen. kheb er al een paar keer besteld maar nog nooit gehad dat ze het verkeerde hadden opgestuurd.