Boeki schreef:Dan is het inderdaad wel de moeite waard. Weet je nog mooie onderzoeken bij het PRA dan?
Moet je ff bij de lopende kijken:
https://volunteers.praintl.com/voluntee ... lden.phtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Er zit behoorlijk wat verschil in de klinieken die dit doen. PRA is een Amerikaans bedrijf dat al erg lang bezig is, en er is nog nooit wat fout gegaan. Personeel was erg goed, en hoorde van anderen die in mijn groep waren dat het in anderen nog wel eens wat beuner te werk ging
Tip die ik iedereen kan meegeven, zie je ene onderzoek waarvoor je kan, ZO SNEL MOGELIJK je laten keuren!
Ik zat nml op de reservelijst, omdat ik een v/d laatsten was met keuren.
Het werkt nml zo:
Op volgorde van keuren krijg je een nummer, hoe hoger dit nummer, hoe hoger je deelnemernummer van de groep. Reserves van een vorige studie hebben sowieso voorrang op iedereen, dus die stoten je bijv. van een deelnemerplek naar reserveplek.
Dit had ik ook, 2 waren de vorige keer reserve dus was ik 1e reserve, waren ze er niet was ik gewoon als deelnemer.
Ik had geluk dat iemand alsnog afgekeurd werd, maar anders ben je dus reserve en verdien je niet zoveel
Aangezien ik mensen nu kan werven, wil je bij PRA aanmelden doe dit dan via mij
Ik krijg per aangemelde persoon betaald haha^^