Mijn Derbi met 14.500 km staat te koop omdat ik 18 geworden ben (en al een nieuwe moto heb gekocht).
Is eerder voor mensen die er zelf wat aan willen/kunnen werken.
De brommer zelf is motorisch perfect inorde. Heeft 2 weken geleden een volledig onderhoud gehad (alles, maar echt alles is inorde en desnoods gerepareerd). Van banden opgepompt tot nieuwe olie, gesmeerd..
Er zit een nieuwe batterij in, nieuw achterlicht, nieuwe handvatjes, nieuwe ketting, nieuw tandwiel, nieuwe remblokken (zowel voor als achter). Hier heb ik allemaal bonnetjes van dat het daadwerkelijk is gedaan.
Nu is het probleem dat de 2 achterpinkers niet werken. Ik heb er ééntje zelf afgehaald omdat deze loshing, dus deze zouden nog gemaakt moeten worden. (ofwel haal je gewoon alle pinkers eraf, vermits deze toch niet verplicht zijn)
Ook de snelheidsmeter werkt niet helemaal perfect meer. Soms geeft hij de snelheid aan, soms niet, dus ik gok dat het kabeltje niet meer fatsoenlijk contact maakt. Hierbuiten werkt alles wel perfect (toeren, km-stand, tijd,...)
Ondanks dat hij motorisch perfect inorde is, vraag ik toch maar €1250 omdat hij dan weer niet helemaal inorde is (pinkers en snelheidsmeter).
http://nl.kapaza.be/limburg/derbi-drd-r ... 155594.htm
Hier kan je de foto's terugvinden. Normaal wou ik er €1500 voor hebben, maar dat was nog toen de pinkers en snelheidsmeter wel werkten..

mvg