Boeki schreef:Ik zou het witte vlak meer schuin omhoog laten verlopen, het frame grijs laten en het zadel zwart wrappen zoals ik gedaan heb. En als je dan toch gaat wrappen zou het leuk zijn om een klein carbon vlak bij je voetsteunen op het frame te plakken. Oja, en een Agip stickertje op de achterbrug zou ook leuk zijn, komt het geel uit de slicks wat terug.
Vlak in lijn laten laten met bijvoorbeeld de hoek de het zadel maakt is nog niet zo'n gek idee
Voor de rest, zadel is bekleed met een zwart frame in m'n achterhoofd. Als dan het zadel ook nog helemaal zwart zou zijn was er helemaal geen kleur meer.
En die van de achterkap, ja. Hoogglans zwart folie kost je iets van €6,- incl + 2 minuten tijd, het proberen waard zou ik zeggen. Frame moet je dan wel grijs houden. En dat carbon waar ik het over had, zoals op de P2R bike, lijkt je dat wat?
Boeki schreef:Ik zou het witte vlak meer schuin omhoog laten verlopen, het frame grijs laten en het zadel zwart wrappen zoals ik gedaan heb. En als je dan toch gaat wrappen zou het leuk zijn om een klein carbon vlak bij je voetsteunen op het frame te plakken. Oja, en een Agip stickertje op de achterbrug zou ook leuk zijn, komt het geel uit de slicks wat terug.
Vlak in lijn laten laten met bijvoorbeeld de hoek de het zadel maakt is nog niet zo'n gek idee
Voor de rest, zadel is bekleed met een zwart frame in m'n achterhoofd. Als dan het zadel ook nog helemaal zwart zou zijn was er helemaal geen kleur meer.
En die van de achterkap, ja. Hoogglans zwart folie kost je iets van €6,- incl + 2 minuten tijd, het proberen waard zou ik zeggen. Frame moet je dan wel grijs houden. En dat carbon waar ik het over had, zoals op de P2R bike, lijkt je dat wat?
Achterkap wordt inderdaad zwart in eerste instantie even kijken om te wrappen. Die carbon stukjes zouden nog wel kunnen inderdaad. Alleen wat betreft het frame weet k nog steeds niks zeker Of iets van antraciet is ook nog een optie.
Ziet er wel strak uit, vooral die laatste shop.
Maar waarom zo moeilijk doen? Koop gewoon een set witte voorvorkprotectors en een zwarte achterkap. Weetje zeker dat het blijft zitten.
Wat voor voorvork is dat dan? Ik heb tijdje terug witte protectors voor m'n Honda gekocht, die waren zo wit als sneeuw.
En: http://www.outlawracing.nl/index.php?ma ... cts_id=269" onclick="window.open(this.href);return false;
royvi schreef:Wat voor voorvork is dat dan? Ik heb tijdje terug witte protectors voor m'n Honda gekocht, die waren zo wit als sneeuw.
<span>En: <a class="smarterwiki-linkify" href="http://www.outlawracing.nl/index.php?ma ... </a></span>
cr85 vorkje. Maar om deze wit te spuiten is niet zo'n probleem Nieuwe waren iets van 3 tientjes. Voor minder dan de helft heb ik deze ook mooi wit.