Ik probeer mijn lagers uit het voorwiel te krijgen, maar aan de kant van de snelheidsmeter, rechts als je op je derbi zit, kan hij er niet uit door een of ander ding. Zit hier schroefdraad in, moet ik gewoon wat harder klappen of moet de lager er de andere kant uit door hem helemaal door de naaf te slaan?
Alvast bedankt.
Hier een foto:
Zoals je kunt zien zit er een soort zwarte ring voor de lager, waar je kilometerteller op gaat.
ik heb een derbi senda x-race
ik heb tijdje geleden een xtreme koplampspoiler met lamp gekocht.
nu wil ik hem erop gaan zetten maar kwam ik er achter dat ik deze nodig heb: http://www.josdijkman.nl/shop/index.php ... uctId=3273" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar bij een xtreme zit dit plaatje aan de vorken met die rubbers maar moet ik dan ook die rubbers mee bestellen of
kan ik die er met mijn huidige bevestiging ook erop maken?
iemand enig idee hoe een schijfrem krom kan staan? die van mij liep aan en ik legde hem op een tafel en dat ding is echt krom heeft iemand er toevallig 1 liggen voor een derbi drd?
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
peter96M schreef:iemand enig idee hoe een schijfrem krom kan staan? die van mij liep aan en ik legde hem op een tafel en dat ding is echt krom heeft iemand er toevallig 1 liggen voor een derbi drd?
Zomaar ineens krom? zal toch niet krom trekken door de hitte...
denk niet dat het zomaar gebeurd is ik had het wiel er een tijdje uit en in de schuur gezet, en toen moest mn zusje er bij en ik vermoed dat ze dat wiel omgooide op de remschijf
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Mmh.. ja dat is minder.. bekijk t aanbod gedeelte daar zal zkr wel een schrijf voor je tussen zitten... anders josdijkman etc.. en gewoon een nieuwe bestellen
Hallo jongens,
Ik heb dit weekend mijn uitlaat gestraald en was nu lasnaden aan het branden maar ze worden heel breed denk 7 cm ofzoiets hoe kan ik dit veranderen ik zit niet te lang op een plek volgensmij. Hoe doen jullie dit? Gr. Chris
hallo ik had en vraag heb laatst me prop uit me ori uitlaat gehaald
een beetje afgesteld met lucht en stationair maar niet mijn sproeier verandert.
nu rij ik met ongeveer 9.000 toeren maar hoger komt ie niet zou dat er aan liggen dat ik mijn sproeier niet heb verandert
Mensen.. een maatje van mij heeft een vraagje... hij rijdt ori cilinder met 17,5 carb... uitlaat is als goed is ontgrensde hebo pijp met een mk demper waar zou hij moeten zoeken voor sproeier ? Rond de 90?
nielstheto schreef:Mensen.. een maatje van mij heeft een vraagje... hij rijdt ori cilinder met 17,5 carb... uitlaat is als goed is ontgrensde hebo pijp met een mk demper waar zou hij moeten zoeken voor sproeier ? Rond de 90?
altyd zelf testen gewoon 100 beginnen en afbouwen
Xrace_supermotard schreef:Zit er een afneembaar stuk tussen bocht en demper ?