Dit valt me moeilijk, maar ik moet je gelijk geven.blackidentity schreef:Eminem is ook een fucking koning anders.
Alhoewel zijn laatste album poep is.
Dit valt me moeilijk, maar ik moet je gelijk geven.blackidentity schreef:Eminem is ook een fucking koning anders.
DerbiMeisje schreef:Dat zeg je meestal niet met je tenen, nee.basserd schreef:hahaha, en dat zeg jij, met je hoofdblackidentity schreef:Niet met jou, lillekerd. Ga jij maar daten met DRUNKENORG WOELAH.
DerbiMeisje schreef:Dat zeg je meestal niet met je tenen, nee.basserd schreef:hahaha, en dat zeg jij, met je hoofdblackidentity schreef:Niet met jou, lillekerd. Ga jij maar daten met DRUNKENORG WOELAH.
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
hailies song of mockingbird vind ik beter dan like toy soldiers.blackidentity schreef:Like toy soldiers was zijn beste nummer, hands down, of when i'm gone. Daarna kon het niet meer beter.
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
Ja zijn binnen , Nu moet ik het weer na die vent sturen ahahahJoram schreef:Steven heb je papieren gekregen?
Ik heb nooit beweerd volwassen te zijn, lees mijn reactie nog maar eens. Vooral het stuk over de pot en de ketel is essentieelthe skullkid schreef:hailies song of mockingbird vind ik beter dan like toy soldiers.blackidentity schreef:Like toy soldiers was zijn beste nummer, hands down, of when i'm gone. Daarna kon het niet meer beter.
Ik behandel je als onvolwassen omdat je dat bent.
Haha tussenpersoontjeLe derbi schreef:Ja zijn binnen , Nu moet ik het weer na die vent sturen ahahahJoram schreef:Steven heb je papieren gekregen?
spijker95 schreef:Heerlijk strak
scheeld mij geld dus care//Joram schreef:Haha tussenpersoontjeLe derbi schreef:Ja zijn binnen , Nu moet ik het weer na die vent sturen ahahahJoram schreef:Steven heb je papieren gekregen?
DaanS schreef:@ derbistarter, jij denkt zeker: laat ik eens 2 berichten maken. 1 met excursie met een R en de andere zonder
Rallyking schreef:Zijn jullie batsbuddy's ofzo?
normaal gesproken zijn ze beiden hetzelfde als je hem per ongeluk 2x postderbistarter schreef:DaanS schreef:@ derbistarter, jij denkt zeker: laat ik eens 2 berichten maken. 1 met excursie met een R en de andere zonder
Ik heb geen idee hoe dat is gebeurd, want het is best wel vreemd om dat te doen
Nee dan heb je de verkeerde voor. Lees alleen regelmatig mee op apriliaforum, ben alleen niet zo actief met spammen en dergelijke haha.blackidentity schreef:Jij was toch die knul met die eindeloze fapmap? Doe eens posten.jesper95 schreef:Marien van apriliaforum? Ah dat verklaart een hoop
Ik ben volwassen. Dus ik snap niet goed jou 'steek'. Dat ik je vriendin pak heeft meer met het gegeven te maken dat ze ook eens iets volwassen wil.blackidentity schreef:Wel een beetje tragisch dat jij mij voor onvolwassen verslijt, maar bij vervoersmiddel ''je vriendin'' ingevuld hebt trouwens. Iets met een pot en een ketel.....
Ouch..the skullkid schreef:Ik ben volwassen. Dus ik snap niet goed jou 'steek'. Dat ik je vriendin pak heeft meer met het gegeven te maken dat ze ook eens iets volwassen wil.blackidentity schreef:Wel een beetje tragisch dat jij mij voor onvolwassen verslijt, maar bij vervoersmiddel ''je vriendin'' ingevuld hebt trouwens. Iets met een pot en een ketel.....
Hij heeft niet eens een vriendin....the skullkid schreef:Ik ben volwassen. Dus ik snap niet goed jou 'steek'. Dat ik je vriendin pak heeft meer met het gegeven te maken dat ze ook eens iets volwassen wil.blackidentity schreef:Wel een beetje tragisch dat jij mij voor onvolwassen verslijt, maar bij vervoersmiddel ''je vriendin'' ingevuld hebt trouwens. Iets met een pot en een ketel.....
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.