Jij bent een echte aanwinst voor het derbi forum kerelblackidentity schreef:de behoefte om te schijten. Eens even een tastbaar equivalent van de inhoud van DF produceren

Maar nou lieg ik

Jij bent een echte aanwinst voor het derbi forum kerelblackidentity schreef:de behoefte om te schijten. Eens even een tastbaar equivalent van de inhoud van DF produceren
Hahahaha, helemaal mee eens Rene.+-5profileerservice schreef:Jij bent een echte aanwinst voor het derbi forum kerelblackidentity schreef:de behoefte om te schijten. Eens even een tastbaar equivalent van de inhoud van DF produceren![]()
Maar nou lieg ik
+-5profileerservice schreef:Jij bent een echte aanwinst voor het derbi forum kerelblackidentity schreef:de behoefte om te schijten. Eens even een tastbaar equivalent van de inhoud van DF produceren![]()
Maar nou lieg ik
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
Haha, herkenbaar. Sla kris eens trouwensRallyking schreef:Een chronische tering zooi op mijn kamer.
DerbiMeisje schreef:Dat zeg je meestal niet met je tenen, nee.basserd schreef:hahaha, en dat zeg jij, met je hoofdblackidentity schreef:Niet met jou, lillekerd. Ga jij maar daten met DRUNKENORG WOELAH.
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
DerbiMeisje schreef:Dat zeg je meestal niet met je tenen, nee.basserd schreef:hahaha, en dat zeg jij, met je hoofdblackidentity schreef:Niet met jou, lillekerd. Ga jij maar daten met DRUNKENORG WOELAH.
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Nooit een olifant? Wat gek.Frenk schreef:Hahaha, doet mijne ook altijd, of vogels of muizen