Hierbij bied ik mijn Derbi Senda SM DRD Racing 2010 aan. Netjes onderhouden en in zeer goede conditie. De brommer is ontgrensd en loopt ± 70 km/h. Hij is voorzien van blauw racegaas, wit reflecterend velglint, andere knipperlichten en een Renthal Fatbar pad.
Conditie: Zo goed als nieuw
Bouwjaar: 2010
Cilinderinhoud: 50cc
Kilometerstand: 6500 km
derbi-drd85 schreef:This een super net ding, echt waar, maar je prijs is wel wat tehoog. Vooral nu zijn ze weinig waard.
Maar hij is wel echt heel netjes!
Zulke dingen horen via PB.
Tevens mag die zelf vragen wat die wilt, als dat recente foto's zijn is hij het geld gewoon waard.
derbi-drd85 schreef:This een super net ding, echt waar, maar je prijs is wel wat tehoog. Vooral nu zijn ze weinig waard.
Tevens mag die zelf vragen wat die wilt, als dat recente foto's zijn is hij het geld gewoon waard.
/warn
Hij mag best die jongen helpen met de verkoop door bijvoorbeeld tips te geven hoe hij hem sneller verkoopt, of wat dan ook.
Vind het een beetje laf dat je hem een warn geeft voor iets wat in PB had gemoeten terwijl jijzelf daarna ook gewoon iets tegen hem zegt wat ook in PB had gekunt..
Jon schreef:ga eerst maar is normaal leren typen voordat je een gallery aan gaat maken , anders is der helemaal niks van te lezen
/warn
Het zijn recente foto's. Ze zijn 2 maanden geleden gemaakt. Toen was het beter weer om foto's te maken.
heeft u er handkappen bij? zoniet wilt u die dan ergens vandaan halen en er opzetten? ik weet niet waar dat moet en hoe dat moet, ik wil er extra voor betalen, en zit er ook een standaard uitlaat bij?