ik had en vraag wat voor olie moet ik in dat zartje dop je doen bij je moter
me vader had er namelijk 2 tact olie in gedaan

wou het ff vragen heb er namelijk een slecht gevoel over

hier in
Mvg Daan
wat kan ik nu het beste doenjulianspaans schreef:gp10 putoline
heb ongeveer 50 km dor gereden met die olie is dat heel ergjulianspaans schreef:2 takt olie er uit laten lopen, en deze bestellen http://www.josdijkman.nl/shop/index.php ... uctId=7120" onclick="window.open(this.href);return false;
oke me pa had er niet zo veel in gedaan maar als nog ik ga denk van de week ff olie halen en der in stoppenjulianspaans schreef:niet erg maar het is geen vernellingsbak olie dus het is er eigenlijk niet voor gemaakt.. zou er niet mee blijven rijden.
oke dan weer er in doen en het probleem is op gelostjulianspaans schreef:niet veelhoop wel voor je tot minimaal het minium.
Aan de onderkant zit een bout in je blok als je die er uit draait dan kom het er uit.
spijker95 schreef:Heerlijk strak
oke ga het proberenJoram schreef:Warme olie stroomt beter, maar die olie wordt niet warm als je em staionair laat draaien.
Echter als jij maar heel weinig olie erin hebt gedaan zou ik het gewoon direct eruit laten lopen
pizzabezorger schreef:Nee snelgas geeft meer hetzelfde effect als een mhr team 80. Zoals de naam al zegt ga je er gewoon veel sneller van. is zegmaar een goedkopere optie om op te voeren. Als je nog snelgas zoekt heb ik er nog wel een paar liggen.
moet er 650 ml in er kwam bij mij meer iets van 450 ml uit ( blok was wel kout )rené schreef:gewoon ff na de dichtsbijzijnde bromboer gaan die heeft heus wel versnellingsbakolie.. dan 650ml er in en klaar is kees