Als deze informatie gebruikt kan worden om brommers te stelen stuur me dan even een pm met het antwoord.
Bedankt voor de tip, ik ben benieuwd of het werkt!Han schreef:ik heb ze ook al een paar keer los gemaakt. En ik heb altijd nog gehad dat als je de andere kant los hebt je dan het contactslot een beetje scheef houd (zodat er druk op de bout staat) en dan draaien. En dan druk los laten en weer terugdoen. En zo steeds opnieuw. Meestal zitten die niet zo vast en dan kan je ze met de hand los draaien
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
Omdat ik mijn teller een stukje lager wou hebben.JavenDrD schreef:waarom moest je dat doen dan?
Het zat echt gruwelijk vast. Had er dus al een sleuf in gezaagd, maar met de schroevendraaier en de boormachine (die er allebei gewoon recht onder pasten en goed grip hadden) lukte het allebei niet. Bedacht later dat het misschien wel gelukt zou zijn als ik er bijv een dunne vijl in had gelegd, en daarop kracht had gezet, heb je meer moment..Han schreef:anders zou je een moer erop kunnen lassen. Maja nou te laat
Bij mij dus wel.drd racing schreef: doe schroeven zitten nooit echt vast
heb je geprobeerd met een scherpe beitel ?Boeki schreef:Bij mij dus wel.drd racing schreef: doe schroeven zitten nooit echt vast