ik ben dylan bosch ik kom uit limburg
ik ben 17 ik heb pas een derbi gekocht en hiervoor heb ik een yamaha dt gereden en een yamaha aerox wat ik ook helemaal heb opgeknapt hier een foto van mijn aerox :

en hier een foto van de dt die ik had :

en dit is de derbi toen ik hem kocht :

zo is hoe ik hem kocht met gianelli conti erop en de rest orgineel tandwiel verhouding was 14:53
liep wel goed maar de trekkracht was minder dus was ik van plan kleiner voortandwiel erop te zetten...
maar is er niet van gekomen ben ik maar eens begone met kleine dingetjes zoals achterlicht glaasje zwart gespoten :

toen maar eens uitlaatje beetje opgeschuurd wou ik gaan polijsten :

klein deukje

ik had de brommer net 2 weken ik rij naar school en jawel hoor politie achter me in een undercover wagen een audi a5 ze haalde me in en stopbordje omhoog ja ik stoppen was het video surviance ze stapten uit vroegen ze meteen rijbewijs en papieren maar ik wist al genoeg ze zijden ja sorry jong maar we zullen je rijbewijs moeten innemen en je brommer en je moet een curzus gaan doen voor opnieuw op te gaan.....

rijbewijs krijt 10 dagen later kreeg ik een brief van de oficier van justitie dat ik me rijbewijs over 4 maande terug krijg dus 21 februarie 2013 dat is wel balen maar dat was nog niet alles 18december moet ik voorkomen over de boete wat ik krijg maar dat zien we dan wel ik naar huis gelopen met de brommer en meteen aan de slag gegaan alles uit elkaar :

alles netjes opgehangen en schoongemaakt en toen maar gaan spuiten

update!!!
hier is hoe dat achterlicht uitziet als het licht aan is

achterbrugje gepolijst

toen heb ik me een usd gekocht alleen 1 minpunt zonder kroonplaten... iemand nog kroonplaten te koop laat maar weten graag

en daar staat die dan op de wielen.

toen heb ik me conti maar verkocht omdat ik persoonlijk het niet zo een hele mooie uitlaat vind ben nu op zoek naar een scr corse racing line 70/80 uitlaat bovenlangs

en dat was het dan tot nu toe meer heb ik nog niet
ik hoop dat jullie het mooi vinden en als er tips zijn wat ik nog zou kunnen doen laat het maar weten
1 vraag we verkoopt kroonplaten voor die usd voorvork laat het me weten
en als iemand een linker rad kap verkoopt gewoon zoals die andere ook is laat me dat ook weten want mijn rad kap is een ophangpunt afgebroken dus die wil ik ook nieuw
en met het blok gebeurt niet veel meer ik zou graag een 70 airsal willen met een 21 en die scr corse maar ik mag geen 70 van me pa dus nu hou ik hem gewoon orgineel mischien nog een 19 mm cab erop en dan vind ik het goed
en die scr corse racing line 70/80 bovenlangs wil ik graag kopen
en nu komt het....dat loopt niet zegt iedereen toch??
dat loopt wel je haalt er niet alle vermogen mee uit die orginele 50 maar het ziet er wel mooi en netjes uit en een lekker geluidje
iemand nog tips ofzo laat het maar weten
als ik weer wat eraan heb gedaan zet ik het meteen erop
mvg Dylan