Doe gewoon niet zo triest joh.
Braap

Ik wil jou wel eens op noppen zien.JB1 schreef:Noppen zijn voor homo's
Heb ik extra backup als er 1 uitvalt snapteJB1 schreef:Jeroen snapt het tenminste![]()
Wel 2 cilindertjes te veel joentje
Valt me weer niks tegen van die Italiaantjes, ze hebben nu zelfs door dat die dingen om de haverklap stuk gaanjeroenvs schreef:Heb ik extra backup als er 1 uitvalt snapteJB1 schreef:Jeroen snapt het tenminste![]()
Toch al 25k goed gegaanJB1 schreef:Valt me weer niks tegen van die Italiaantjes, ze hebben nu zelfs door dat die dingen om de haverklap stuk gaanjeroenvs schreef:Heb ik extra backup als er 1 uitvalt snapteJB1 schreef:Jeroen snapt het tenminste![]()
Dankje. Nu is het ondertussen wel weer tijd voor goed genoeg weer om hem uit te latenjony schreef:Hij glimt lekker, en ziet er strak uit.
Oeff wat een tergend serieuze reactie als er over een Honda Mt begonnen wordt. Of je bent katholiek, dat kan natuurlijk ook.JB1 schreef:Heb je een beetje zand in je vagijn?derbi crd schreef:Honda mt5's zijn voor geestelijk gehandicapten die vroeger misbruikt zijn door homo's. Als een soort katholiek weeskind in de jaren 50.
Zou wel door het trillen komen van dat kneitersharde Derbizadeltje dat je ballen teruggetrokken zijn in je onderbuik
Wat ga jij mij aanvallen,derbi crd schreef:Oeff wat een tergend serieuze reactie als er over een Honda Mt begonnen wordt. Of je bent katholiek, dat kan natuurlijk ook.JB1 schreef:Heb je een beetje zand in je vagijn?derbi crd schreef:Honda mt5's zijn voor geestelijk gehandicapten die vroeger misbruikt zijn door homo's. Als een soort katholiek weeskind in de jaren 50.
Zou wel door het trillen komen van dat kneitersharde Derbizadeltje dat je ballen teruggetrokken zijn in je onderbuik
Als je op de vorige pagina de ogen even zaadvrij had gemaakt, dan had je kunnen lezen dat ik vanaf oktober helaas geen zand meer heb mogen ontvangen in mijn 'vagijn' (wat ik even heb moeten googelen). Daarbij heb ik nooit meer dan een paar uur op een derbizadel gezeten en dus bungelen de ballen nog vrolijk tussen de benen. Maar toch leuk geprobeerd![]()
Was maar wat aan het dollen knul. Weet heel goed dat je motor rijd en dus net als alle andere motorrijders hier, waaronder ik, geen fatsoenlijke reacties kunt plaatsen op een brommerforum
Hmm, aan de randen op je banden te zien raak je met je fiets zónder noppen niet met veel meer rubber het asfalt als dat een mét noppen zou doenJB1 schreef:
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
Scheelt dat ik dat ding toen ook nog maar een week of 2-3 had en er officieel ook niet op mag rijden.Koen_K schreef:Hmm, aan de randen op je banden te zien raak je met je fiets zónder noppen niet met veel meer rubber het asfalt als dat een mét noppen zou doenJB1 schreef: