Voor de mensen die het leuk vinden, zie hier mijn Motorhispania Furia Max Urban Black.
Ik heb de bromfiets nieuw gekocht in maart 2012 bij Bromfietsshop.nl, hier hadden ze toen een opruiming van alle Motorhispania modellen. Wat me aantrok tot deze brommer waren zijn gegoten velgen, vrij grote remschijven en zijn goude remklauwen.
Ik heb er wat kleine optische veranderingen aan gedaan zoals:
-Handkappen
-Velglint (rood)
-Carbon look spiegel
Zo was hij toen ik hem net binnen kreeg.
Ik had ervoor gekozen om de brommer zelf in elkaar te zetten, d.w.z. stuur, knipperlichten, koplamp en kenteken monteren, dit scheelde €75 en was zo gedaan. Ik had hem vanuit Emmen naar limburg laten komen per vrachtwagen.

Hier met velglint

Ik zal een deze dagen nog even een foto maken hoe hij nu is met handkappen en na 7500km gelopen te hebben

De brommer is helemaal standaard op de verwijderde uitlaatprop na.
Ook komt er nog een uitlaatdemper bij aan de rechterkant, ik heb gekozen voor 2 roest vrij stalen derbi senda dempers, de demper flensen heb ik al gemaakt het enige wat nog gebeuren moet is het netjes buigen van de tailpipes.
Inmiddels van de zomer ook nog op vakantie geweest met de brommer, een goede 500km gereden door zon, veel regen en zand.
Het beestje heeft het prima uitgehouden op een iets wat losse ketting na.
Hier met handkappen.

incl. de nodige modder