Ze is er heel erg blij mee maar er wordt in de winter niet mee gereden zo blijft hij ook mooi

Xrace_supermotard schreef:Zit er een afneembaar stuk tussen bocht en demper?
*Kijkt 3 posts boven die van Stinos*stinos schreef:Potverdorie wat een nette brommer is dit geworden! de tijd en liefde die hierin zit straalt er gewoon vanaf! Hoe bevalt het dochters?
drdproking schreef:wat zijn naft?
huilen joh...jeroenvs schreef:*Kijkt 3 posts boven die van Stinos*stinos schreef:Potverdorie wat een nette brommer is dit geworden! de tijd en liefde die hierin zit straalt er gewoon vanaf! Hoe bevalt het dochters?
warn zo reageren is volstrekt overbodigstinos schreef:huilen joh...jeroenvs schreef:*Kijkt 3 posts boven die van Stinos*stinos schreef:Potverdorie wat een nette brommer is dit geworden! de tijd en liefde die hierin zit straalt er gewoon vanaf! Hoe bevalt het dochters?
Niet iedereen heeft een paar vorkjes liggendrdproking schreef:ook kan je gewoon doppen van je vork protectors nemen heb ik gedaan had nog paar vorkjes liggen
Ja lezen is soms moeilijk jeroenjeroenvs schreef:*Kijkt 3 posts boven die van Stinos*stinos schreef:Potverdorie wat een nette brommer is dit geworden! de tijd en liefde die hierin zit straalt er gewoon vanaf! Hoe bevalt het dochters?
Denk niet dat weer gaat gebeuren met een brommer dan zal het wel een motor wordenMarcovanEssen schreef:super dank je wel, ik ga het zeker proberen.
mooi dat er in de winter niet mee word gereden, ik doe het zelf ook niet![]()
ik hoop dat je ooit nog een project start deze was erg vet
Net als het niet plaatsen van 3 berichten achter elkaar. Kan makkelijk in 1 berichtkcracy schreef:Ja lezen is soms moeilijk jeroenjeroenvs schreef:*Kijkt 3 posts boven die van Stinos*stinos schreef:Potverdorie wat een nette brommer is dit geworden! de tijd en liefde die hierin zit straalt er gewoon vanaf! Hoe bevalt het dochters?![]()
Als je mijn topic goed gelezen had wist je het antwoord alstinos schreef:+1 voor pieke :') maar laat ik maar verstandig zijn en ontopic gaan voordat ik weer een warn krijg. Ik had nog een vraagje met betrekking tot die gootsteen ontstopper; heeft dit serieus zo'n goed effect? en bijt het de verf er goed vanaf??
spijker95 schreef:Heerlijk strak