Arjandevries schreef:http://www.24mx.com/motocross/k/goggles/k23/#218
staan genoeg losse lensen tussen, alle brillen met vervangbare lens volgens mij

Arjandevries schreef:http://www.24mx.com/motocross/k/goggles/k23/#218
staan genoeg losse lensen tussen, alle brillen met vervangbare lens volgens mij
Roll off op de brommer beetje overdreven ?royvi schreef:Smith brillen passen in elke helm zo'n beetje, zijn niet van die grote dingen.
Ik heb een Smith fuel V2 geloof ik, blank glas met roll-off en een oranje spiegelglas. Gewoon goed die brillen en kosten niet veel.
Ik ga daar morgen heen dus dan zal je het zeker wetenBoeki schreef:Past die Eks bril van Julian in een Airoh? Ben nou stiekem ook beetje aan het kijken voor een mooie helm en bril, zelfse combo als hij wil zo'n beetje.
Hij heeft ook een CR125ChrisDrdRacing schreef:Roll off op de brommer beetje overdreven ?royvi schreef:Smith brillen passen in elke helm zo'n beetje, zijn niet van die grote dingen.
Ik heb een Smith fuel V2 geloof ik, blank glas met roll-off en een oranje spiegelglas. Gewoon goed die brillen en kosten niet veel.
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
Zie jij ergens dat ik hem op de brommer gebruik?ChrisDrdRacing schreef:Roll off op de brommer beetje overdreven ?royvi schreef:Smith brillen passen in elke helm zo'n beetje, zijn niet van die grote dingen.
Beetje context (onderschrift, avatar e.d.) lezen, dan kom je al een heel eind. Maar die roll-off zat er gratis bij, dus ik dacht dat is het vermelden waard.Boeki schreef:Opzich zou ik die conclusie ook trekken als iemand dat op een brommerforum plaatst.![]()
Julian, kom hem even laten zien in Woudenberg als je hem gehaald hebt.
Frenk schreef:Gewoon met slijptol joh
HardWithStyle schreef:
En is er iemand in de omgeving van Woudenberg die de kennis en materialen heeft om een ketting in te korten? Liefst vanmiddag nog
ja dat pastBoeki schreef:Past die Eks bril van Julian in een Airoh? Ben nou stiekem ook beetje aan het kijken voor een mooie helm en bril, zelfse combo als hij wil zo'n beetje.
Ja duhh, maar dat heb ik 1 keer meegemaakt maar vond ik geen pretje, dus wil ik liever voorkomen in een volgende relatie.HardWithStyle schreef:Uitmaken kan altijd nog
En is er iemand in de omgeving van Woudenberg die de kennis en materialen heeft om een ketting in te korten? Liefst vanmiddag nog
bedoelde meer in de lengtejulianspaans schreef:vast wel, zal niet heel veel verschil in diameter zitten in die tussenstang bij verschillende sturen.
Bedankt.Daan22 schreef:ja dat pastBoeki schreef:Past die Eks bril van Julian in een Airoh? Ben nou stiekem ook beetje aan het kijken voor een mooie helm en bril, zelfse combo als hij wil zo'n beetje.