scherm van digitale km teller valt uit

Hier kun je al je vragen kwijt over elektronica.
Gerdjan
Banden plakker
Vervoersmiddel: Derbi drd evo limited edition

scherm van digitale km teller valt uit

Ongelezen bericht door Gerdjan »

Hallo,

Vanochtend toen ik naar school ging stopte het scherm van men Km teller ermee. Alle andere lampjes van knipperlicht en groot licht enzo die deden het nog wel gewoon.
Vanmiddag ben ik even naar een vriend geweest, die zou dan even kijken wat er aan de hand was. onderweg naar hem toe nam ik een scherpe bocht en toen deed die het weer. Toen ik bij hem aankwam was die weer uitgevallen. Hij heeft er even naar gekeken en wat dingen geprobeerd, maar is het niet gaan doen. Toen ik weer naar huis reed en weer bij diezelfde scherpe bocht kwam dee die het weer. het gaat trouwens om een Derbi DRD evo limited edition met een digitale km teller.
Zou iemand misschien weten wat het zou kunnen zijn?

Gerdjan
jurrderbi
Schakelrijder
Vervoersmiddel: Derbi Senda Extreme SM
Contacteer:

Re: scherm van digitale km teller valt uit

Ongelezen bericht door jurrderbi »

waarschijnlijk een kabeltje geknapt in je kabelboom ik had precies het zelfde alleen dan met me lichten als ik door die bocht ging kwam draadje tegen elkaar aan en dee die het zodra ik uit de bocht was stopte die weer ik zou je kabelboom ff checken als ik jou was
Afbeelding
Gerdjan
Banden plakker

Bedankt voor de tip. De brommer gaat donderdag naar de fietsenmaker. daar zouden ze er even naar kijken, hij dacht dat die wel wist wat het was en dan doe ik er gelijk een beurt bij, dan is dat ook weer gebeurt haha.
yordii
Tuner
Vervoersmiddel: derbi senda x-race 2010 sm, in progress

Ongelezen bericht door yordii »

ik heb he ook gehad, bij mij was het de +kabel van de accu die geknapt was van de zekeringshouder dus hij had geen directe +
Gerdjan
Banden plakker

Jaa daar is ook naar gekeken volgensmij, het probleem is gelukkig opgelost. alle bedrading die er iets mee te maken had hebben ze doorgemeten. en ze hebben overal wat vet tussen gedaan zodat het wat beter contact zou maken, ik heb hem nu 4 dagen terug, en verder nog geen problemen mee gehad.

// kan dicht //
Plaats reactie