http://www.marktplaats.nl/a/motoren/kle ... mympSeller
Ik begin m steeds meer te missen

Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Ja eigenlijkDaan22 schreef:koop dan gelijk een nieuwe
Ja en heeft iemand enig idee wat ik VAN mijn ouders kan vragen met kerst? Hahaa.Frenk schreef:Iemand nog een idee wat ik voor me ouders kan kopen voor kerst?
hoef ik mij nu te schamen want ik kocht op die leeftijd niks voor mijn ouders en nog steeds nietDaanS schreef:Voor mijn vader koop ik meestal een pakket, met daarin een lekkere douchegel en een geurtje ofzo.
Is hij altijd blij mee.
Voor mijn moeder iets van een lekker Nivea crèmepje ofzo haha.
Gopro hero 3 natuurlijkDaanS schreef:Ja en heeft iemand enig idee wat ik VAN mijn ouders kan vragen met kerst? Hahaa
Maurits schreef:Gopro hero 3 Black Series natuurlijkDaanS schreef:Ja en heeft iemand enig idee wat ik VAN mijn ouders kan vragen met kerst? Hahaa
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
Je krijgt een motor van ze, en je kan nog geen 20 euro missen?Daan22 schreef:hoef ik mij nu te schamen want ik kocht op die leeftijd niks voor mijn ouders en nog steeds nietDaanS schreef:Voor mijn vader koop ik meestal een pakket, met daarin een lekkere douchegel en een geurtje ofzo.
Is hij altijd blij mee.
Haha ja hartstikke leuk, maar dat geef ik ook al 3 jaar ;pDaanS schreef:Voor mijn vader koop ik meestal een pakket, met daarin een lekkere douchegel en een geurtje ofzo.
Is hij altijd blij mee.
men moto heb ik zelf gekochtDaanS schreef:Je krijgt een motor van ze, en je kan nog geen 20 euro missen?Daan22 schreef:hoef ik mij nu te schamen want ik kocht op die leeftijd niks voor mijn ouders en nog steeds nietDaanS schreef:Voor mijn vader koop ik meestal een pakket, met daarin een lekkere douchegel en een geurtje ofzo.
Is hij altijd blij mee.
drdproking schreef:wat zijn naft?
En wie wast je crosskledij dan?Daan22 schreef:
men moto heb ik zelf gekocht
de wasmachineFrenk schreef:En wie wast je crosskledij dan?Daan22 schreef:
Nee volgens mij niet, er zijn nog zat mensen over die het zelf betalen. Ik betaal ook alles zelf, anders gaan me ouders faiiiet hahaXrace_supermotard schreef:Ik geef me ouders ook niet zoveel... af en toe me vader iets, maar dat wordt dan geregeld door de moeder, ik doe enkel de financiën dan, of soms wat maaltijdcheques, is ook altijd leuk en heb ik toch niks aan
![]()
Maarrrrrrr, ik heb men brommertje ook wel zelf kunnen betalen alsook naft, verzekering...
Is dat de gewoonte hier dat je ouders voor die dingen betalen misschien ?
Mmmh oke, die was sterkDaan22 schreef:de wasmachineFrenk schreef:En wie wast je crosskledij dan?Daan22 schreef: