weer lang niets laten horen, veel gebeurt paar keer gevallen

rijd je dan met ontbrekende kappen

ivm van tijdgebrek nog geen tijd gehad om de kapschade te rapareren

]
gelukkig had ik toen mijn uitlaat nog niet, heb nu metrakit prorace limited edition gekocht voor een prikkie, een beetje roestig maar moet nog opgeknapt worden
dit was nog het minst erge, op de terug weg van mijn werk had ik gewoon normaal gereden en onder de zeedijk (een eindje buiten de stad) trok ik hem open, met veel plezier geknalt entoen dacht ik hoe hard zou hij eigenlijk gaan. vervolgens dus gaan liggen op de brommer

zodra ik mijn topsnelheid haalde en weer verder normaal reed stopte hij er ineens mee nix geen reactie of iets maar hij was niet vastgelopen. ik mijn vader gebelt of hij me kwam halen.
thuis aangekomen heb ik hem open gehalen.... het was nog erger als we dachten... de naaldlager van de zuiger was er bijna helemaal uit komen

de naaldjes liggen nu overal in mijn carter, krukas lagers waarschijnlijk ook naar de kut en misschien een nieuwe krukas (wrs wel) de cilinder heeft het ook niet overleefd, de naaldjes zijn boven de zuigers gekomen en hebben men cilinder, zuiger en cilinderkop minder leuk bewerkt dus gaat een flinke reparatie worden
zo heb ik ook nog een kabelbreuk gevonden want als ik mijn stuur beweeg valt men teller uit samen met mijn achterlicht
genoeg uitleg?
fotos post ik van de week of volgende week ligt er aan of ik tijd heb (carnaval)
thats it guys
en nog de bestellijst