UPDATE 6:
Ik heb lang niet een update gedaan maar nu dus veel in 1 keer!
Had wat spulletjes binnen
Fatbar erop gezet een voorspatbord
Toen ben ik op een dag om 12 uur 's ochtends begonnen en om half 8 's avonds klaar.
Resultaat: Carburateur erop, uitlaat erop, kvs aangesloten, kvs ontlucht, moterblok draaiend
Bijna zag ik het even niet meer zitten. Op 1 of andere manier klapte alle koelvloeistof in me blok dus ik bougie en uitlaat eraf en kicken kicken kicken. Toen Derbi op dek op gehouden en daarna weer gestart. Alle KVS eruit
Toen nieuwe kvs erin en het werkte gewoon? Heel raar maar niet erg want nu doetie het perfect
View My Video <--------------- VIDEO
Omdat de kappen toch iets tegen vielen en ik alles als nieuw wilde hebben heb ik een net gespoten kappenset gekocht.
Toen ik het openmaakte :
Ik heb toen gelijk een nieuwe stickerset besteld die deze week binnen komt.
Toen ik verder zocht voor ideeën kwam ik wat vets tegen bij een fietsenwinkel. Daar het gelijk mee genomen ^^
Een superklein spiegeltje met bol glas waardoor ik de politie toch kan zien voordat ik em opentrek
En nee me kenteken zit niet scheef :p dat is de hele houder die moet ik nog even vast draaien
Toen belde een vriend: 'Je bandjes liggen eromheen.'
Ik snel er naar toe met met opa haha. En dit als resultaat.
Voorwiel er gelijk in gehangen. Achterwiel moet nog even wachten omdat ik een nieuw achtertandwiel nog krijg.
Het enerlaatste wat ik heb gedaan is me remklauw achter rood gemaakt en is goed gelukt

Zit alweer in elkaar met nieuwe blokken
Ik heb al xenon gekocht maar was alleen klein licht maar ik wou eigenlijk toch klein en groot licht dus maar nieuwe besteld en aangesloten. Van het resultaat zag ik nog een foto maken.