Hee,
Ik ben Pim en heb laatst een Derbi Senda gekocht waarop geen knipperlichten zaten (voor zaten ze er wel maar deden het niet) toen bedacht ik: Als ik ook nog achter knipperlichten monteer dan is het circuit gesloten en zouden ze het gewoon moeten doen. Nou heb ik de twee knipperlichten met behulp van een kleurenschema draadboom de lampjes gemonteerd en wat ik ook probeer ze doen het zowel voor als achter niet. Mijn achter- en voorlicht doen het wel gewoon. Verder zijn de lampjes ook OK. Wat kan ik doen om ervoor te zorgen dat mijn knipperlichten het wel doen?
Alvast bedankt!
Pim
Knipperlicht Derbi Senda.
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Derbi Senda
- remcoderbi
- Beginnende Derbi fan
- Vervoersmiddel: derbi drd pro 2006 en suzuki tsx
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=9725
Re: Knipperlicht Derbi Senda.
heb je ze wel volgens de kabelboom schema gemonteerd en anders moet je je zekering ff controleren
derbi the red power
- HOPPAH
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: Derbi DRD limited edition 2008
Uit je verhaal merk ik niet op dat je ook naar je voorste knippers hebt gekeken. Zijn die wel goed aangesloten? Daarnaast kan je ook nog controleren op draadbreuken.
Ps: ik heb deze adviezen ook alleen maar gelezen, verder dan dit kan ik je dus niet helpen want ik heb totaal geen ervaring ^^
Ps: ik heb deze adviezen ook alleen maar gelezen, verder dan dit kan ik je dus niet helpen want ik heb totaal geen ervaring ^^
- chrizzie6230
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: derbi senda sm X-treme
misschien je knipperlichtrelais ??
vroeger, toen de vibrator nog een kickstart had......
-
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Racing SM '09
Het is niet zo dat als een van de knipperlichten het niet doen dat de andere het ook niet doen. Ze zijn parallel geschakeld en niet in serie. Ik zou dat draadboomschema nog ff goed doornemen en zorgen dat je het goed snapt. Je moet er trouwens niet blind van op aan gaan dat de draad-kleuren overeenkomen met het de echte situatie, de vorige eigenaar zou er best zelf mee hebben liggen beunen. Dit was bij mij het geval...