Rick, ik heb net een std DRD uitlaat voor je neus weggekaapt

Donderdag wss binnen

Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
beter kijken danroyvi schreef:Blijven dromen, heb nog maar één meid op de cross gezien die echt lekker is. En ook echt meer niet.DaanS schreef:Zo mogen er zeker meer rondlopen
Nee iddDaan22 schreef:zou het toch niet goed kunnen verdragen dat men wijfie beter kan rijden als ik zelf trouwens
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
DerbiMeisje schreef:Dat zeg je meestal niet met je tenen, nee.basserd schreef:hahaha, en dat zeg jij, met je hoofdblackidentity schreef:Niet met jou, lillekerd. Ga jij maar daten met DRUNKENORG WOELAH.
DerbiMeisje schreef:Dat zeg je meestal niet met je tenen, nee.basserd schreef:hahaha, en dat zeg jij, met je hoofdblackidentity schreef:Niet met jou, lillekerd. Ga jij maar daten met DRUNKENORG WOELAH.
MAblackidentity schreef:KRIS TI AN
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
Heb je al een rijbewijs?Cooltruck schreef:te twijfelen over wat voor soort motor; SM of racer![]()
Iemand tips of commentaar om voor een bepaalde motor te kiezen ? (zit dan te twijfelen tussen yammi R6 of KTM smc 690) --> even verder dan in Chat topic!
Ja heb al mijn rijbewijsVenlonaer schreef:Heb je al een rijbewijs?Cooltruck schreef:te twijfelen over wat voor soort motor; SM of racer![]()
Iemand tips of commentaar om voor een bepaalde motor te kiezen ? (zit dan te twijfelen tussen yammi R6 of KTM smc 690) --> even verder dan in Chat topic!
Zo ja? KTM 690, supermoto is leuk om mee te spelen en met die SMC kan je denk ik opzich beter reizen dan de algemene supermoto meen ik.... meer geschikt voor straatgebruik.
Die R6 kan ook, maar ik krijg de indruk dat dat alleen maar snel gaan is en leuke bochtjes pakken waar het kan... verder kan je d'r niet mee kutten ofzo. iig niet zonder je zorgen te maken over de peperdure kuip enz.![]()
Persoonlijk zou ik dan ook voor de SMC gaan
Zo nee, en ook niet voor 20 Januari (of 19?) 2013,
een of ander meuk 125cc hok kopen
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.