wa had je geflik??derbiracing schreef:iedereen kan hier toch ook gewoon zijn ervaringen posten?
ik ben sinds vandaag van mijn halt afdoening af

wa had je geflik??derbiracing schreef:iedereen kan hier toch ook gewoon zijn ervaringen posten?
ik ben sinds vandaag van mijn halt afdoening af
ach, was het eigenlijk niet voor bedoeld maar aangezien we het al over van alles en nog wat hebben: 'waarom nietderbiracing schreef:iedereen kan hier toch ook gewoon zijn ervaringen posten?
dus zorge dat je er nie op komblackracingderbi schreef:Haha nu weet ik dat ik veel geld kwijt ben als ik op de roller moet
En dan moet jij mij eens vertellen hoe je dat moet doen?Xtreme sm schreef:dus zorge dat je er nie op komblackracingderbi schreef:Haha nu weet ik dat ik veel geld kwijt ben als ik op de roller moet
Kun je beter draadje bij de cdi losmaken en op de stop zetten.Huug schreef:Draai de bougie er uit en stop deze in je kontzak of zo. kunnen ze hem moeilijk starten.
als ze toch wat weten te verzinnen en hij loopt te hard zeg je dat je altijd een begrensde bougie hebt gehad of zogewoon lulverhaal
als er een hek staat ja.derbiracing schreef:had ook niet gehoeven, op prive terein mogen hun niet komen of commanderen zonder toestemming