Die derbi boy die je bedoeld ben ik hahaSander schreef:Waar woon die andere derbi boy in vught?

Die derbi boy die je bedoeld ben ik hahaSander schreef:Waar woon die andere derbi boy in vught?
Ja die woont ook in vught ^^ die jongen van de zip ook trouwens,Sander schreef:Waar woon die andere derbi boy in vught?
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Is het mogelijk dat dat bij mijn huis was?;) vlakbij doe verfwinkel? Van ierselSander schreef:Hahah jaa jij dan, zag hem laatst staan vlak bij maurick op een oprit namelijk. Best shiney kappen.
Heb je t over mij?Sander schreef:Hahah jaa jij dan, zag hem laatst staan vlak bij maurick op een oprit namelijk. Best shiney kappen.
Klopt, dat zijn kennissen van me dus daar ga ik af en toe langs hahaSander schreef:jaa jij, haha nee hij stond geparkeerd op een oprit.
Zal daar dan maar s een kijkje gaan nemen, nee het worden kawasaki KXF kappen, ff pas maken en dan heb ik een unieke brommerriejucustom schreef:Welke kappen weer die bolle of die nieuwe.
En in photshop topic kunnen ze shoppen
oke dat is echt een heel slim idee:D daar had ik nog niet aan gedacht hahahariejucustom schreef:Weet niet of er verschil in zit anders bestel je bij 24mx.nl
Of acerbisshop