ik zit hier in belgie; in tso richting Electro mechanica
ik krijg ook draaien en frezen en sinds kort cnc leer
mvg
Zelfde als Krego dus?ThOmAsSS93 schreef:ik volg laatste jaar elektro mechanica in tisj bilzen, belgie
Dat valt wel mee, had je beter nog Du of Gs erbij kunnen nemen.aQuilla schreef:Waarom heb je dan een pakket met scheikunde?aQuilla schreef:Casper kan je me miss meer uitleggen over je studie, aangezien ik ook die richting wil gaan doen, HBO Rechten![]()
Ik heb het pakket N&G dus bio, sk, etc. En dan als extra vakken, eco, nat.
Ik heb deze richting gekozen om zoon breed mogelijk pakket te hebben voor vervolgstudies
NogalBoeki schreef: Alex, dat is wel hard naaiend. Lijkt me raar, kleurenblind. Had je niet eerst je remklauwen groen gespoten dan?![]()
hahahahaha ja ofniet..Koen_K schreef:pappa
50k daar, en dan moet je nog wat vervolgcursussen. Bij die KLM opleiding ga je meteen voor het grote werk (boeings), in Canada kan je bijv. ook nog op een spuitvliegtuigje ofzo. En er zijn regelingen hiervoor, dan moet je teruggaan betalen als je begint met werken.aQuilla schreef:Is die pilotenleiding niet verschrikkelijk duur, like 100k voor de hele opleiding?Dominator33 schreef:5vwo atm, hopelijk blijf ik niet zitten :p we zullen zien..iig als ik klaar ben met VWO ga ik piloot opleiding doen in Canada en als dat niet kan farmaceutische wetenschappen @ groningen
Okjasperrr91 schreef:Nee teveel politie.Casper schreef:Studeer rechten op de juridische hogeschool, wil dit jaar mijn P halen om dan naar de universiteit door te stromen.
@ Jasper ga je vaak met je brummert naar kw1c? Ik zit er vlak naast maar je nog nooit gezien.
Ben in het 1ste jaar paar keer geweest met 50cc en conti. Maar da was geen succes.
Tevens moet ik 25 km rijden en is bus gratis.
KREGO schreef:topic heeft wel zen succes![]()
ik zit hier in belgie; in tso richting Electro mechanica
ik krijg ook draaien en frezen en sinds kort cnc leer
mvg
En die schuld die je dan bij de KLM hebt, moet je dan afbetalen zodra je klaar bent met de opleiding. Maar er zijn te veel piloten (of te weinig banen), dus dan zal je die schuld op een andere manier moeten aflossen.Dominator33 schreef:hahahahaha ja ofniet..Koen_K schreef:pappa
50k daar, en dan moet je nog wat vervolgcursussen. Bij die KLM opleiding ga je meteen voor het grote werk (boeings), in Canada kan je bijv. ook nog op een spuitvliegtuigje ofzo. En er zijn regelingen hiervoor, dan moet je teruggaan betalen als je begint met werken.aQuilla schreef:Is die pilotenleiding niet verschrikkelijk duur, like 100k voor de hele opleiding?Dominator33 schreef:5vwo atm, hopelijk blijf ik niet zitten :p we zullen zien..iig als ik klaar ben met VWO ga ik piloot opleiding doen in Canada en als dat niet kan farmaceutische wetenschappen @ groningen
Die KLM opleiding kost volgens mij 120k zo uit mn hoofd
KREGO schreef:toch nog wel cnc leer?
we hebben sinds dit jaar nieuwe cnc maschienes
1cnc freesmaschien
en 1cnc draaibank
Wat is daar nou boeiend aan?Fritskee schreef:6de middelbaar Koel- en warmtetechnieken
chrizztian93 schreef:Je kan ook je originele sproeier zelf opboren of laten tunen.
ik zit daar in de buurt op de HASjasperrr91 schreef:3de tevens laatste jaar Ondernemer groothandel in Den bosch op het kw1c.
Hiernaa waarschijnlijk nog HBO.