De uitlaat is in een zeer goede staat, ik verkoop de uitlaat omdat deze niet op mijn brommer past.
Nieuwprijs is 260,- Bieden boven de 130,- ex (ophalen kan ook)

Ik ruil niet
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Sorry, ik ben niet geïnteresseerd in ruilen... Ik pas direct even de advertentie aan.DaanS schreef:Ruilen tegen een Hebo Racing onderlangs?
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Jij terug, met foto'sMartyn schreef:je hebt pb!
JaKris schreef:Opgeknapt?
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
Niet in de gehele uitlaat? Ik verkoop eigenlijk de hele uitlaat in zn geheel...Venlonaer schreef:Ik heb wel interesse in die demper
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
Wat bied je ?Venlonaer schreef:Ik heb hem al alleen de demper van mij is niet meer mooi
Gaat em niet worden, hij word in zn geheel verkocht.Venlonaer schreef:Pfff bieden..
Ehm
€20
Ik heb al een nieuwe Gianelli gekocht, ik wil de uitlaat nu alleen nog verkopen in zn geheel.Timmy050 schreef:ik heb nog een gia conti liggen, wil wel ruilen?
Jiri96 schreef:Sorry, ik ben niet geïnteresseerd in ruilen... Ik pas direct even de advertentie aan.DaanS schreef:Ruilen tegen een Hebo Racing onderlangs?
Ik ruil niet