Ik heb dus eindelijk vandaag een motor gekocht.
Het is een DRZ 400 uit 2007 met 4100 km's.
Hij ziet er echt als nieuw uit.
Hier de foto's:
Nog op de kar:

In de tuin:

filmpje:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=GeTDe6Qy5g0[/youtube]
Ja dat is wel ff jammer, maarja gewoon laten begrenzen op 25 kw.Cooltruck schreef:leuk brommertjezit er zelf ook altijd nog aan te denken om zn sm te kopen, alleen jammer dat die net 4kw (?) meer op kenteken staat zodat je niet met licht rbw mag jagen... maar idd leuke motor!
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
Je leest verkeerd, al geef ik toe dat het er niet heel duidelijk staat..Venlonaer schreef:KTM betrouwbaarder dan deze Ruben ...??
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Er zijn ook zoveel negers in nederland, al zijn ze ook niet allemaal zwart.Rikkert schreef:Hee! Dit is geen echte Suzuki. Want hij is niet geel!
43 kW is wel heel optimistisch.Limburger schreef:Er zijn ook zoveel negers in nederland, al zijn ze ook niet allemaal zwart.Rikkert schreef:Hee! Dit is geen echte Suzuki. Want hij is niet geel!
Das wel zuur man dat je die nog moet gaan begrenzen?! Mijne staat 12kw, en heeft ook iets van 43 of zo d8 ik1,5 week terug aan gehouden en zei meende ook dat het een zware was (true!) Kenteken bewijs dus net vergeten, zei de rdw bellen en dat mokkel zei 12 kw, stonden ze toch even mooi te kijken.
Al een idee van kleding?
Ik heb al een motorpak van Buse en laarzen van alpinastars.Limburger schreef:Er zijn ook zoveel negers in nederland, al zijn ze ook niet allemaal zwart.Rikkert schreef:Hee! Dit is geen echte Suzuki. Want hij is niet geel!
Das wel zuur man dat je die nog moet gaan begrenzen?! Mijne staat 12kw, en heeft ook iets van 43 of zo d8 ik1,5 week terug aan gehouden en zei meende ook dat het een zware was (true!) Kenteken bewijs dus net vergeten, zei de rdw bellen en dat mokkel zei 12 kw, stonden ze toch even mooi te kijken.
Al een idee van kleding?
Klopt 43 is wat overdreven ik rekende verkeerd, met akrapovic paip mag je wel richting de 52 hoor. Ben nog van plan om een keertje te banken. Wat is dat 40kw? daar ergensroyvi schreef:43 kW is wel heel optimistisch.Limburger schreef:Er zijn ook zoveel negers in nederland, al zijn ze ook niet allemaal zwart.Rikkert schreef:Hee! Dit is geen echte Suzuki. Want hij is niet geel!
Al een idee van kleding?Een 525 heeft geloof ik iets van 48 pk op het achterwiel, dat is iets van 35 kW