Hallo
ik heb een probleem ik heb vanmiddag mijn brommer op contact gezet en dan gaan er 2 lampjes branden 1 van de benzine en 1 van de temperatuur normaal gaan deze na een paar seconden uit maar dit x niet en ook niet als ik hem start en het vreemde is dat mijn tank gewoon vol zit en mijn brommer de heledag stil heeft gestaan kan deze ook niet warm zijn geweest dus mijn vraag aan jullie is: Wat kan dat zijn?
Alvast bedankt
dashboard lampjes
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: Derbi GPR Nude '06 (SOLD)
Derbi Senda DRD Pro '07 (SOLD)
Derbi Senda R '01 (SOLD) - Locatie: Noorden van het land
Re: dashboard lampjes
ik heb hetzelfde probleem.
aan mij werdt verteld dat je je derbi aan de accu-lader moet doen, dan zou het over zijn.
aan mij werdt verteld dat je je derbi aan de accu-lader moet doen, dan zou het over zijn.
-
- Tuner
- Vervoersmiddel: derbi senda x-race 2010 sm, in progress
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=8543
kijk je zekering eens na, ik denk dat deze doorgebrand is,
en anders even de ACCU aan de acuu lader hangen
en anders even de ACCU aan de acuu lader hangen
-
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: Derbi Senda Sm Extreme Edition 2
Als de accu of zekering stuk is zouden de lampjes niet branden, enkel als de motor draait, dus ik vermoed dat het een ander probleem is.
Wat het probleem juist is weet ik niet, maar ben 99% zeker dat het niet de accu of zekering is.
Misschien je check control timer eens nakijken.
(klein zwart doosje, dit doosje zorgt ervoor dat je lampjes 4sec branden als je het contact aanzet)
Wat het probleem juist is weet ik niet, maar ben 99% zeker dat het niet de accu of zekering is.
Misschien je check control timer eens nakijken.
(klein zwart doosje, dit doosje zorgt ervoor dat je lampjes 4sec branden als je het contact aanzet)
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: Derbi GPR Nude '06 (SOLD)
Derbi Senda DRD Pro '07 (SOLD)
Derbi Senda R '01 (SOLD) - Locatie: Noorden van het land
waar zit deze? check ik ook meteen evenSenda85 schreef:Misschien je check control timer eens nakijken.
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: Derbi Senda Extreme SM
- Contacteer:
ik ben bij de brommerdealer geweest en die zegt dat er een storing in zit maar ik ben er nu achter gekomen dat als die 1x op temperatuur is dat die lampjes uit gaan iemand enig idee wat dat kan zijn?

-
- Tuner
- Vervoersmiddel: derbi senda x-race 2010 sm, in progress
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=8543
volgens mij is het een waarschuwing want normaal brand je ollie lampje ook even mee