Setup nu:
MVT 90cc
28 keihin
Vl6
HPI
R3
je kunt gaan haten op de kappen but i dont care
dit is zo uit de schuur gepakt en in elkaar gezet.
loopt nu wel aardig door , Moet alleen nog een ketting slijt rubber en een nieuwe ketting en tandwiel

rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
achterbrug is veilig opgeborgenBoeki schreef:Waaattt?? Waar is je Hypersessonsblazingdinges?
ja jongenJasper schreef:Beter kvs slang vervangen
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
remy hij is nog een keer gebroken manRemylimited schreef:Gelast door mijzelf haha
pizzabezorger schreef:Nee snelgas geeft meer hetzelfde effect als een mhr team 80. Zoals de naam al zegt ga je er gewoon veel sneller van. is zegmaar een goedkopere optie om op te voeren. Als je nog snelgas zoekt heb ik er nog wel een paar liggen.
mwa stiller als proracerené schreef:zoon yasuni r3 zit wel een machtig geluid in ofniet?
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
pizzabezorger schreef:Nee snelgas geeft meer hetzelfde effect als een mhr team 80. Zoals de naam al zegt ga je er gewoon veel sneller van. is zegmaar een goedkopere optie om op te voeren. Als je nog snelgas zoekt heb ik er nog wel een paar liggen.