nee dat is het niet

OT:
Lekker bakkie koffie, en pak bastogne. Dat moeten we elke dag eens doen.

royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Limburger schreef:nog 1 week wachten. Dan eindelijk ook me ktm butplug
Omdat ik schijt had en toch naar huis moest,( de moeder van mn meisie kickte me eruit na n feesy)Cooltruck schreef:als je het klote spul vind waarom drink je het dan :p ? en waarom ga je dna nog rijden (neem aan dat je dat deeed)
OT: Wakker
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
heel dom van me ja, gelukkig heb ik geen rbw dus kunnen ze ook niet afpakkenRallyking schreef:Dom.
Ook van die moeder dat ze jou laat rijden.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Het is heel simpel, alleen gaan rijde is ook simpel, om half 3 is het hier dood en kun je prima rijden want er is geen ander verkeer.. Maarja als je verraden word door iemand aan de politie ben je gewoon verdoemd.royvi schreef:Met alcohol op gewoon niet achter het stuur, simpel als wat.
ik hoop dat je je zelf tegen een boom rijdDERBI JOEY schreef:Het is heel simpel, alleen gaan rijde is ook simpel, om half 3 is het hier dood en kun je prima rijden want er is geen ander verkeer.. Maarja als je verraden word door iemand aan de politie ben je gewoon verdoemd.royvi schreef:Met alcohol op gewoon niet achter het stuur, simpel als wat.
Behalve dronken mensen op fietsen die naar huis gaan..DERBI JOEY schreef:Het is heel simpel, alleen gaan rijde is ook simpel, om half 3 is het hier dood en kun je prima rijden want er is geen ander verkeer.. Maarja als je verraden word door iemand aan de politie ben je gewoon verdoemd.royvi schreef:Met alcohol op gewoon niet achter het stuur, simpel als wat.
die verrader is een held.DERBI JOEY schreef:Het is heel simpel, alleen gaan rijde is ook simpel, om half 3 is het hier dood en kun je prima rijden want er is geen ander verkeer.. Maarja als je verraden word door iemand aan de politie ben je gewoon verdoemd.royvi schreef:Met alcohol op gewoon niet achter het stuur, simpel als wat.
Dan is die moeder wel blij met jou als schoonzoon ofniet?DERBI JOEY schreef:Omdat ik schijt had en toch naar huis moest,( de moeder van mn meisie kickte me eruit na n feesy)Cooltruck schreef:als je het klote spul vind waarom drink je het dan :p ? en waarom ga je dna nog rijden (neem aan dat je dat deeed)
OT: Wakker
Ot: nu maar mn autotje gaan ophalen langs de weg
Xrace_supermotard schreef:Zit er een afneembaar stuk tussen bocht en demper?
Terecht, ruzie maken op het feest van je vriendin...DERBI JOEY schreef:Was een gezellig feest, toen kreeg ik ruzie met n kereltje, dus wij naar buiten om het te regelen en toen.kwam ik er niet meer in....
En in dat autotje ken je niet slapen,
Dus moest wel naar huis, en ik had 5 biertjes joh..
Blaasde 510ugl, raar hoor