vlotterbakje

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
jordyevoltd
Schakelrijder
Vervoersmiddel: Derbi evo ltd '10 #733/999 (verkocht), Derbi sdr (project), Puch city 25, Sparta maraton 3.0 (fiets)

vlotterbakje

Ongelezen bericht door jordyevoltd »

hallo,
Ik heb een uur geleden mijn vlotterbakje eraf gehaalt omdat de pakking lekte, dus netjes het pakking ringetje terug gelegd en me carburateur lekte niet meer. toen ik hem wou aan kikken gebeurde er niks, logisch wat er zit nog geen benzine in het bakje alleen na 50 keer trappe gebeurde er nog niks, toe ik hem aanliep viel hij steeds uit en moest ik hem aanhouden door gas te geven. Als ik weg rijd dan valt hij weg bij 4000 toeren ofzo, tot aan z´n 4e versnelling. Hij trekt ook slecht. Wie kan mij helpen?
een keer trappe en lope :happy:
DERBI JOEY
Tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda X-treme SM 07

Re: vlotterbakje

Ongelezen bericht door DERBI JOEY »

jordyevoltd schreef:hallo,
Ik heb een uur geleden mijn vlotterbakje eraf gehaalt omdat de pakking lekte, dus netjes het pakking ringetje terug gelegd en me carburateur lekte niet meer. toen ik hem wou aan kikken gebeurde er niks, logisch wat er zit nog geen benzine in het bakje alleen na 50 keer trappe gebeurde er nog niks, toe ik hem aanliep viel hij steeds uit en moest ik hem aanhouden door gas te geven. Als ik weg rijd dan valt hij weg bij 4000 toeren ofzo, tot aan z´n 4e versnelling. Hij trekt ook slecht. Wie kan mij helpen?
kijk even voor valse lucht op je spruitstuk of bij je luchtfilter aansluiting.

misschien ook even opnieuw afstellen als je geen valse lucht heb.

rij je met sportfilter of met standaard filter
Limburger schreef:nog 1 week wachten. Dan eindelijk ook me ktm butplug
jordyevoltd
Schakelrijder
Vervoersmiddel: Derbi evo ltd '10 #733/999 (verkocht), Derbi sdr (project), Puch city 25, Sparta maraton 3.0 (fiets)

Ongelezen bericht door jordyevoltd »

DERBI JOEY schreef:
jordyevoltd schreef:hallo,
van voor liep hij gewoon goed en was er niks aan de hand, de carb. is alleen wel gedraait geweest.
ik rijd met originele luchtfilter gewoon
kijk even voor valse lucht op je spruitstuk of bij je luchtfilter aansluiting.

misschien ook even opnieuw afstellen als je geen valse lucht heb.

rij je met sportfilter of met standaard filter
een keer trappe en lope :happy:
fruity
Beginnende tuner
Vervoersmiddel: rieju mrt 50 pro

Ongelezen bericht door fruity »

kijk eens naar de boegiekleur , als je valse lucht trekt zal die er aan de witte kant uitzien .
een brommer rijdt nooit snel genoeg ...
Plaats reactie