En een nieuwe helm, Fox V1 Rockstar

Jep een Hoodie voor op de brommert, maarja kan straks ook gewoon gebruiken voor op de supermotard.Cooltruck schreef:nice nice een hoody voor op de brommertD-Evo schreef:watdan?DERBI JOEY schreef:Derbi terug.. Enneuh centjes ook nog
Ot: straks een bestelling plaatsen bij de superretards? zit er ook nog aan te denken
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
Limburger schreef:nog 1 week wachten. Dan eindelijk ook me ktm butplug
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
D8 dat je zei dat dat frame voor 125 gemaakt is? Wrm doet het scheuren.dan.Rikkert schreef:Kom er net achter dat mijn blokophangpunt is gescheurd![]()
Naja, ff vastschijten dan maar
Aan een vage turk die cash.betaalde? Dan heb je hem morgen weer terug...marvin65 schreef:brommer verkocht!
Waar?D-Evo schreef:
Ook maar besteld, ik had eerst een bivaksmuts alleen dit houd mij iets warmer.
Frame is voor 250cc gemaakt, maarja.. Blijkbaar zijn die bouten los gaan trillen, en dan trilt alles naar de klote.DERBI JOEY schreef:D8 dat je zei dat dat frame voor 125 gemaakt is? Wrm doet het scheuren.dan.Rikkert schreef:Kom er net achter dat mijn blokophangpunt is gescheurd![]()
Naja, ff vastschijten dan maar
Enneuh doe je wel goed vegen dan?
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
is stage heh;)Dennis H schreef:geen werk en daar ben je blij mee![]()
weer is wat anders